makoland

על ברכות, איחולים וגפילטע פיש

מה אליאנה תדהר באמת חושבת על גפילטע פיש? לאן תובל שפיר היה רוצה לטוס השנה? ומה מאחלים לכם שאר הכוכבים האהובים עליכם לשנה החדשה?

דניאל שירין | מעריב לילדים | פורסם 10/09/13 15:09:30

תובל שפיר רוצה לראות על אמת את המונדיאל בברזיל". תובל שפיר | צילום: צ'ינו פפראצי החגיגות כבר מאחורינו, אבל לא מאוחר לומר שנה טובה ולגלות מה הכוכבים מאחלים לעצמם לשנה שבאה עלינו לטובה.

תובל שפיר

אילו שלושה דברים אתה מאחל לעצמך לשנה החדשה?

"להמשיך להתפתח מכל הבחינות, לצמוח ולגדול עוד ועוד וללמוד לקבל ולאהוב. לראות על אמת את המונדיאל הקרוב, שיערך בשנה הבאה בברזיל. לא דרך הטלוויזיה, אלא ממש להיות שם. וליצור משהו משלי, אולי לכתוב איזו הצגה או תסריט משלי".

מה דעתך על גפליטע פיש?

"אני באופן אישי לא מת על גפילטע פיש, אבל דווקא הצד המרוקאי של המשפחה - אמא שלי - מתה על המאכל הזה. אני פשוט לא מתחבר לכל הגזר והאפרוריות של הגפילטע פיש... לא עושה לי את זה...".

לי בירן

אילו שלושה דברים אתה מאחל לעצמך לשנה החדשה?

"להתפתח ולהיות אדם טוב יותר משהייתי בשנה שעברה. להיות בריא ומאושר בגוף ובנפש
ולעשות דברים שלא עשיתי עדיין בתחום המוזיקה והמשחק ולאתגר את עצמי כל פעם מחדש".

מה דעתך על גפליטע פיש?

"גפילטע פיש? מה אני אגיד לכם. כששואלים אותי בחג אם אני רוצה לטעום חתיכה מהדג הזה אני תמיד עונה 'לא תודה, סבתא. אני אוותר'. כל דבר במאכל הזה נראה לי מוזר - נתחיל מהקציצה הלא ברורה הזו שלכו תדעו מה בכלל יש בה?! מעל הקציצה מניחים חתיכת גזר כאילו יש לה כתר וסביב כל החגיגה הזו ישנה בריכה של ג׳לי שנראה כמו משפחה של חלזונות אחרי תאונת דרכים קטלנית (לא עלינו, חס וחלילה). בקיצור, כמו שאמרתי: 'לא תודה, סבתא. אני אוותר'.

ידין גולדמן

אילו שלושה דברים אתה מאחל לעצמך לשנה החדשה?

"בריאות לי ולכל הקרובים שלי. אומץ ללכת בגדול אחרי מה שאני מרגיש ולצחוק כמה שיותר.

מה דעתך על גפליטע פיש?

למרות הרצון הטוב והשורשים הפולניים שלי, אני לא ממש מסתדר עם גפילטע פיש, מה לעשות... אם להיות כנה, בכלל קשה לי עם העובדה שמאכל מסוים ממשיך לרטוט ולרעוד אחרי שנגעתי בו, כך שגפילטע פיש? לא בשבילי".

גאיה שליטא-כץ

אילו שלושה דברים את מאחלת לעצמך לשנה החדשה?

"אני מאוד מקווה להתחיל שנה חדשה ולפתוח דף לבן וחלק, לשכוח מהקשיים שעברתי בשנה האחרונה כדי להתקדם הלאה. להיות עסוקה עד מעל הראש 24 שעות, אבל לא לשכוח לנוח מדי פעם, ושהעונה החדשה של "החממה" תעלה כבר לאוויר!".

מה דעתך על גפליטע פיש?

"האמת היא שאני צמחונית ולכן אני לא אוכלת גפילטע פיש, אבל אני חייבת להודות כנראה גם אם לא הייתי צמחונית לא הייתי מתקרבת לגפילטע... משהו בריח, בשילוב עם המרקם והצבע... נראה לי כמו מאכל שממש ממש אפשר לוותר עליו. שתהיה שנה טובה!".

עודד פז

אילו שלושה דברים אתה מאחל לעצמך לשנה החדשה?

"בשנה החדשה אני מתכנן לעבור לבית חדש ואני מאחל לעצמי שהכניסה לבית החדש שלי תהיה קלה ושההתאקלמות תהיה מהירה. אני גם מאחל לעצמי להמשיך להצחיק ולבדר את ילדי ישראל כמו שעשיתי בשנים האחרונות ושיהיו לי המון מפגשים חברתיים עם האנשים האהובים עליי".

מה דעתך על גפילטע פיש?

"אני מאוד אוהב גפילטעפיש. מאוד מאוד. רק שבאופן אישי אני מרגיש שזה יותר מאכל של פסח מאשר ראש השנה ולדעתי צריך לשנות את זה - שהגפילטע יהיה המאכל של כל החגים, המאכל לאומי! מבחינתי שיחליף את הפלאפל. למה? בזכות הצבע הכתום הנפלא שלו והג'ל המבריק והמיוחד הזה. כל הקציצה הקרה הזו... אין, זה גאוני. בקיצור, כל מי שטען שזה לא טעים לא מבין באוכל וזה מגיע מפיו של 'הטבח המתוסבך' לשעבר!".

אליאנה תדהר

אילו שלושה דברים את מאחלת לשנה החדשה?

"לכבוד השנה החדשה אני מאחלת לעצמי להתחיל עבודות חדשות. תמיד כיף להתחיל עבודה חדשה, זה מרגש אותי כל פעם מחדש. אני מאחלת לעצמי להופיע גם במסגרת התיאטרון והכי חשוב – להמשיך להיות מאושרת בבית ובאהבה".

מה דעתך על גפליטע פיש?

"איכסה זה מגעיל. לא טעמתי מעולם ומתנגדת לכך בתוקף. במשפחה שלנו יש תמיד מישהו שמכין גפילטע פיש וזה תמיד נמצא על השולחן בארוחות החג, אבל אני מתנגדת בכל תוקף לטעום ממנו".

היכנסו לפייס שלנו 

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן