makoland

עצה אישית: שניהם חמודים - במי לבחור?

שאלה: יש שני בנים חמודים שמוצאים חן בעיני, אבל אני לא יודעת למי להציע חברות. בכלל, אני מתביישת מאוד. דוקטור רות, מה לעשות?

ד"ר רות אנגל אלדר | מעריב לילדים | פורסם 23/09/12 08:00
שני בנים עם מי מהם להתחיל? | צילום: אימג'בנק / Thinkstock

שלום רות,

יש שני בנים שמוצאים חן בעיני. שניהם יפים וחמודים, אבל אני לא יודעת למי להציע חברות. בכלל, אני מתביישת מאוד להציע להם חברות. תעזרי לי בבקשה!

בת 10 וחצי

שלום לך,

את מציינת בפנייתך שישנם שני בנים המוצאים חן בעינייך, ושניהם חמודים ויפים. אינך יודעת למי להציע חברות, אולם את מזכירה קושי גדול יותר - אפילו אם היית יודעת, את מתביישת לעשות זאת. מה דעתך שתשאלי את עצמך מי מהם, לדעתך, מחבב אותך יותר ויהיה מוכן לקבל את הצעתך?

אם אינך יודעת, נסי להתקרב אליהם בהדרגה, לשוחח עמם, אולי להזמין אותם, עם עוד כמה בנים ובנות, למסיבת תחילת שנה אצלך בבית? את תיווכחי שעל אף שאת חושבת ששניהם חמודים ויפים, הם בכל זאת שונים ואחד מהם ימצא חן בעינייך יותר. ייתכן שתגלי שיש לו חוש הומור, או שהוא משוחח על נושאים מעניינים או שהוא רגיש יותר. אלו תכונות אופי שחשובות לחברות ולקשר הרבה יותר מאשר מראה חיצוני. האם את מסכימה איתי?

שני בנים מה, בסוף צריך לבחור רק אחד? | צילום: אימג'בנק / Thinkstock

אני משוכנעת שבאופן זה תוכלי לגלות גם בעיני מי מהם את מוצאת חן, וייתכן שזה בכלל יהיה מישהו שלישי, שלא חשבת עליו, שאולי יהיה יפה פחות, אבל יאהב אותך יותר מהשניים שהזכרת. כדאי לנסות. בהצלחה!

 

רות אנגל אלדר היא ד"ר לפסיכולוגיה וחינוך מיוחד

יש לכם שאלה לרות? שלחו לכתובת האי מייל: yeladim@maariv.co.il עם הנושא "בעיה"

>> את המדור המלא וכתבות נוספות של "מעריב לילדים" תוכלו לקרוא בגיליון השבוע. רוצים להצטרף לחודש היכרות?

 

>> במדור הקודם: לא מפסיקה להתגעגע

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן