makoland

איפה אתם בחופש?

עוד כמה ימים הוא נגמר, אז אל תגידו לא ידענו. הפעילויות הכי מגניבות לימים שנותרו עד סוף החופש

יעל גולן | מקולנד | פורסם 28/03/13 14:15:39

ערב החג עבר? עבר. את השיעורים והעבודות לחופש עשיתם? מקווים שכן. אז מה עכשיו? כדי שלא תשתעממו  בחמישה וחצי הימים שנותרו עד לסוף חופשת הפסח, אספנו כמה המלצות לפעילויות ממש מגניבות.

אין תמונה גם אני אוהב כדורגל. טל מוסרי

 חולה על כדורגל

זה קורה ממש עכשיו, כלומר היום (28.3), הההתאחדות לכדורגל פותחת את שעריה ומזמינה את כולם להגיע ולהנות מאטרקציות, תחרויות, מופעים, משחק ראווה עם שלל כוכבי העבר של נבחרת ישראל מול כוכבי בידור, מתחם מיוחד לכבוד יורו 2013 בו יתנו שחקני הנבחרת הצעירה חתימות לאוהדים, סיורים בחדרי ההלבשה באיצטדיון, מתקני ג'ימבורי ופעילויות נוספות נושאות פרסים לכל המשפחה. בין המשתתפים: אייל גולן, קותי סבג, אקי אבני, אושרי כהן, קובי פרץ, כוכבי גולללסטאר, משה פרץ, אלון חזן, אריק בנאדו, אלון חרזי, ז'אן טלסניקוב, אמיר שלח, עמיר תורג'מן, גיא לוזון. לפרטים: myreg.

 חפשו את האוצר

המופע "האוצר הנעלם" מספר על "חבורת סופר בייק", שכדי להחזיר אוצר עתיק לבעליו, המוזיאון הלאומי, הם יוצאים למסע עוצר נשימה בתקופות שונות ובמקומות שונים בישראל, וזאת בעקבות מפה מסתורית. את ההרפתקה הם עוברים על שני גלגלים, אופני "סופר בייק" המיוחדות שלהם. האם הם יצליחו למצוא את האוצר? או האם יצליח גנב העתיקות הנודע לשדוד את האוצר ולמכור אותו?

במופע, שמתקיים במיני ישראל, מככבים: חני נחמיאס, במחזמר ראשון פרי עטה, כמו גם ציפי שביט, מיקי קם, עודד פז, דון לני גבאי, גילי ("בא לבקר") ורנר, מתי אטלס ועוד. לפרטים: minisrael.

איך הופכים פקקים לצלחת מעופפת?

במסגרת הפעילות שמתקיימת ב"מפעל מחזור" מיוחד שהוקם במפעל קוקה קולה שבבני ברק, אתם יכולים ללמוד לעשות דברים נפלאים. רוצים דוגמה? יש כאן מכונה שתהפוך פקקי בקבוקים לצלחות מעופפות, מכבש מיוחד שיהפוך פחיות לתליוני צעצוע ועוד. חוץ מזה, שאת כל מה שתיצרו בעצמכם תקבלו כמתנה. שווה. לפרטים: cocacola.

קוקה קולה, מיחזור לא זורקים שום דבר. מפעל קוקה קולה | צילום: אביב חופי מי רוצה להיות אסטרונאוט?

תערוכת החלל הבינלאומית Beyond Planet Earth, הגיעה לישראל ואם אתם רוצים לראות אותה תצטרכו להגיע למדעטק שבחיפה. לא הספקתם בחופשה? יש לכם הזדמנות לעשות את זה בחצי שנה הקרובה. בתערוכה ניתן למצוא מיצגים חדשניים ומרתקים כמו: בסיס קבע על הירח ובו מודל גדול של מגורים מתנפחים, המאכלסים ארבעה אסטרונאוטים, מעלית ירח מיוחדת, המיועדת להעברת חומרים נדירים ממכרות בירח חזרה לכדור הארץ, מודל ענק של האסטרואיד איטוקאווה ממנו נאספו חומרים על ידי רכב החלל היפני "היאבוסה".

עוד במדעטק: תערוכות מדעיות אינטראקטיביות- אנרגיה ירוקה, ליאונרדו דה וינצ'י, תעופה, חדר חושך, קסם של מדע, תעתועי ראיה, מדעי החיוך, חדר חידות ועוד. פארק נובל אנרג'י למדע – תערוכת חוצות ובה מתקנים גדולי מידות לחוויה מלאה של עובדות ותגליות מדעיות של גדולי המדענים בהיסטוריה. סינמטריX – סרטי מדע רב חושיים בתלת מימד. מדעטף – מתחם פעילויות לגיל הרך. לפרטים: madatech.


 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: פעילויות לפסח   חופש   מופע  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן