makoland

צפיית בכורה: ההכנות לאירוויזיון הילדים בעיצומן

תתפלאו, אבל מחר בערב ממש כדאי לכם לזפזפ לערוץ הראשון. בשעה 21:15 ישודר הסרט "תנו למוזיקה לנצח" שמתעד את ההכנות והמסע של הרכב kids.il בדרך לאירוויזיון הילדים שיתקיים אוטוטו באמסטרדם. צפו בקטע מתוכו: עדי ביטי, ליבי פנקר, עדאל קורשוב וחבריהם להרכב מתרגשים כפי שמעולם לא ראיתם

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 22/11/12 17:35:40 

הסרט "תנו למוזיקה לנצח" הוא פרק ראשון בסדרה בת שלושה סרטים המתעדת את  ששת ילדי ההרכב הישראלי הנשלחים מטעם רשות השידור לתחרות הג'וניור אירוויזיון 2012 שתתקיים ב-1 בדצמבר באמסטרדם.

ישראל משתתפת בפעם הראשונה בתחרות אירוויזיון הילדים המתקיימת מטעם איגוד השידור האירופי, בדומה לתחרות האירוויזיון. חלקו הראשון של הסרט מלווה את הילדים החל משלב האודישנים, ועד בחירתם על ידי ועדה שכללה את נציגי משרד החינוך, רשות השידור ואמנים ויוצרים, ביניהם: אוהד חיטמן, דפנה דקל, בני נדלר ואחרים.

תהליך האודישנים המרגש והמותח עומד במרכז הסרט וכן ההיכרות עם כל אחד מששת ילדי הרכב kids.il: ליבי פנקר (14), דניאל פרוז'נסקי (13), עדי ביטי (11), עדאל קורשוב (11), עדי מסילתי (14) וטלי סורוקין (11), שהגיעו כל אחד מהם מרקע מוזיקלי ואישי שונה. והנה, תראה איזה יופי הם מתחברים!

וזה השיר שלהם שמבחינתנו כבר ניצח בתחרות:

 

>> יום שישי, 23.11, בשעה 21:15 בערוץ הראשון - תראו!


>> חברי kids.il בראיון מיוחד למקולנד

>> כנסו לקצב וזכו בכרטיסים זוגיים למופע "טררם קידס - כוח המשאלות"!

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן