makoland

חייו של כלב ניצלו: הכבאי הנשים מפה לחוטם

הכבאים זינקו לתוך בית בוער כדי להציל את כלב המחמד של בעלי הבית ולא פסקו ממאמציהם עד שהוא חזר לנשום כרגיל – גם אם זה דרש הרטבה של הפרווה והנשמה לא שגרתית. לכלב שלום

אורן דותן | היקס | פורסם 03/11/11 11:16:51
אין תמונה ההנשמה הלא שגרתית מפה לחוטם

מקומם של הכבאים ג'יימי גיז וג'ראד תומפסון בגן עדן מובטח: צמד לוחמי האש הוזנקו לכבות בית, שעלה בלהבות בוויסקונסין (ארה"ב). המשפחה לא הייתה בתוכו אך חיות המחמד שלהם, שני חתולים וכלב בשם קודה, נותרו לכודים בין הלהבות. הכבאים שפרצו פנימה מצאו את הלברדור בן השבע בהלם, כשסביבו עשן סמיך ושחור. הוא ישב מבלי לזוז על כיסא הנדנדה בחדר בו פרצה הדליקה.

השניים נשאו את קודה החוצה בידיהם בבטחה והנשימו אותו מפה לוטם כדי להציל את חייו. בנוסף הם הרטיבו את פרוותו, שהתחממה מהלהבות, והשתמשו במסיכת חמצן כדי להזרים חמצן נקי לריאותיו. "הכול היה מאולתר", אמר גיז אחרי החילוץ הדרמטי.

אין תמונה החילוץ המסוכן מהבית

קודה אושפז בשני בתי חולים לבעלי חיים, וזוכה להתאושש מהחוויה הקשה שכמעט עלתה לו בחייו. הכלב בר המזל אומץ על ידי המשפחה רק ארבעה ימים לפני כן ואולי זו הסיבה שהוא נכנס להלם ונותר לשבת על הספה. וכדי לסיים את הסיפור הזה בחיוך רחב עוד יותר – שני החתולים, לוונדר ומוקה, נמצאו בריאים ושלמים במרתף הבית.

אין תמונה קודה שב לחיק המשפחה

>>חם ברשת: המלצות לאן כדאי לגלוש

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: היקס   אורן דותן   הנשמה   שריפה   כבאים   כלב  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן