makoland

המדריך השלם לבניית סוכה סופר מקורית

זוכרים את שלומית מהשיר? גם השנה היא בונה סוכה מוארת וירוקה, ולא שוכחת לשים לולב והדסים. זה נחמד והכול, אבל בטח בא לכם לעשות משהו שונה ומיוחד. קבלו מאיתנו רעיונות מגניבים לסוכות בעיצובים מקוריים, שיפתיעו לגמרי את האושפיזין

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 11/10/11 11:42:49
שרשראות לסוכה משקיות בואו נעשה משהו יותר מגניב השנה | וידאו WMV: mako

אתם כבר מכירים את התהליך: סוכה מבד יוטה, גג מעלי דקל וקישוטים נוצצים מפלסטיק. אך האם חשבתם פעם על האפשרות של סוכה קצת שונה? השנה החלטנו שסוכה רגילה (ומשעממת) זה לא מספיק, והבאנו לכם כמה רעיונות מגניבים לסוכות בעיצובים מקוריים, כדי שכולם ירצו להיות האושפיזין בסוכה שלכם.

מדי סתיו מתמלאת הארץ בהמון סוכות שדומות זו לזו כשתי טיפות אתרוג, עם אותם קישוטים צבעוניים שנתלים מהגג ואותם כיסאות פלסטיק. הפעם החלטנו לשאול את עצמנו: אם אנשים כל כך שונים זה מזה, למה שלא יהיו לנו סוכות שונות זו מזו? כאלו שיתאימו לאופי של בעליהן.

סוכת סלבס

אם אתם חיים ונושמים את עולם הבידור, לא מפספסים אף מהדורה של גיא פינס, מחוברים באינפוזיה לוריד לערוץ הבידור של מאקו ויודעים בכל רגע נתון מה קורה עם ג'סטין ביבר וסלינה גומז, נראה שזו הסוכה בשבילכם.

עצבו את הסוכה שלכם כמו מועדון מעריצים קטן. במקום לתלוש את הטיח מהקיר יחד עם הפוסטרים שקיבלתם בגיליון האחרון של "מעריב לנוער", הדביקו אותם לקירות הסוכה. זה גם יחסוך לכם (או להורים) הרבה צביעות מיותרות וגם יהפוך את הסוכה להיכל תהילה קטן משלכם.

אין תמונה הזמנתם אותו לבקר בסוכה?

זה הזמן גם להוציא את כל מוצרי המרצ'נדייז שלכם מהארון. יש לכם כריות של בריטני ספירס? חולצה של דמי לובאטו, מצעים של "כמעט מלאכים" או סט כוסות של דנה פרידר? הם יקחו חלק חשוב בעיצוב הסוכה.

לסיום, תוכלו לתלות בסוכה את כל הדיסקים השרוטים שאתם לא משתמשים בהם יותר. הדביקו אותם לאורך הקיר או תלו אותם כמו מובייל מהתקרה כדי לתת לסוכה שלכם מראה נוצץ וסגנון רוקנרולי.

סוכת שאנטי 

מה יכול להיות יותר כיף מלשבת בשאנטי עם חברים בסוכה? ארגנו לכם סוכת שאנטי מגניבה בעיצוב היישר מהמזרח הרחוק והזמינו את כל השכבה להתפנן בזולה. במקום כיסאות פלסטיק מהגינה הניחו מזרנים לאורך הקירות והפכו אותם לפינת ישיבה מרגיעה עם שלל כריות ובדים.

על הקירות תלו לונגים ותמונות בסגנון הודי ופסיכודלי, על הרצפה הניחו שטיח או מחצלת ולאות סיום הדליקו נרות ריחניים לשדרוג אווירה. אנחנו בטוחים שלא תרצו לצאת מהסוכה גם בסוף החג. 

גבר ואישה בחליפות,יושבים כאילו על מים הנה משהו נחמד לעשות בסוכה | צילום: stock_xchng

סוכת סוכריות

לא נראה לנו שקיים בן אדם שראה את "California Gurlz" של קייט פרי ולא רצה להכנס לעולם שכולו ממתקים. אם תרצו, בסוכות הקרוב החלום שלכם עומד להתגשם!

עצבו סוכת סוכריות מתוקה במיוחד שתעשה לכם נעים בפה (ובעין). קודם כל, בחרו צבעים עזים וזרחניים לקירות ולריהוט הסוכה שלכם כדי לתת תחושה של פסטיבל צבעי מאכל בלי ההשלכות הבריאותיות (אתן תתמודדו אחרי שתאכלו את הממתקים).

קנו נייר צלופן בשלל צבעים, גזרו אותו באמצעות מספריים לריבועים גדולים, הניחו בפנים בלון מנופח וסובבו את קצוות הנייר בצורה מעגלית כך שתיווצר מעין סוכריה עשוייה מבלון והדקו את הסיבוב בסלוטייפ. הכינו מספר "סוכריות בלון" כאלו, קשרו אותן אחת לשנייה ותלו מהתקרה כמובייל סוכריות מגניב ביותר.

עוד רעיון מדליק שתוכלו להכניס לסוכת הסוכריות שלכם הוא עץ ממתקים מיוחד. קחו ענף עץ גדול והעמידו אותו במרכז הסוכה כעץ קטן. כעת צבעו את הענפים והעלים בצבעי גואש, הדביקו ל"עץ" שלכם צמר גפן צבוע בורוד ליצירת מראה "שערות סבתא" ותלו עליו חטיפים וסוכריות במקום פירות, והנה, יש לכם עץ ממתקים טעים!

להשלמת הסוכה, וכדי להכניס את האורחים שלכם לעולם מתוק במיוחד, על השולחן הניחו מפה צבעונית ועליה שלל קערות ממתקים, סוכריות כל מקל, נחשי גומי, שוקולדים, מסטיקים וכל דבר מתוק שתוכלו לחשוב עליו. רק תזהרו לא לאכול הכל לפני שהחג נגמר...

סוכת כדורגל

הנה סוכה שהבנים מביניכם יאהבו במיוחד. אם אתם אוהדים שרופים של קבוצת כדורגל או סתם חובבי ספורט אתם יכולים להפוך את הסוכה שלכם למועדון ספורט קטן.

לקירות הסוכה בחרו בדים בצבעי הקבוצה שלכם, ובתוך החלל עצמו תלו פוסטרים, דגלים ותמונות של חברי הקבוצה וכל פריט מרצ'נדייז אחר שיש לכם. להשלמת המראה, כסוכרייה עיצובית מגניבה הוסיפו כדור – כדורגל במיקום מרכזי בסוכה שלכם, לגמרי גול!

סוכת פנטזיה

שמונה ימים של חופש הם זמן מעולה להפליג עם הדמיון שלכם, ואם אתם חובבי פנטזיה אז החג הקרוב יכול להיות ממש הגשמת פנטזיה עבורכם. הפכו את הסוכה הפרטית שלכם לטירה מהאגדות או ליער פיות קסום.

זה די ברור שאנשים שאוהבים את "הארי פוטר" ו"שר הטבעות" ומשחקים "מבוכים ודרקונים" ניכונו בדמיון ויצירתיות, וכשחג הסוכות עומד בפתח זה בדיוק הזמן להשתמש בהם. הסוכה הבאה דורשת מעט יותר מאמץ מכמה רהיטים ובדים, אבל התוצאה שווה כל רגע של עבודה. מצאו באינטרנט תמונה בסגנון פנטזיה שאתם אוהבים ובקשו מחבר שיודע לצייר להעתיק אותה על בד הסוכה בעיפרון, אחר כך צבעו את התמונה בשלל צבעים (אם תשתפו בעבודה את החברים זה יכול להיות ממש כיף!).

כדי לתת לסוכה אווירה קסומה ומסתורית תלו מהתקרה בדים חצי שקופים, מסיכות, נרות, שרשראות או כל דבר שתמצאו בבית ויתאים לאווירה.

טירה אפורה מוקפת בתים עם רעפים אדומים בפראג בנו לכם סוכה מהאגדות | צילום: iStock
ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: סוכות   סוכה  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן