makoland

איום ונורא: מה כל כך נורא בהנרי?

הנרי הוא השם האחרון שהמורים רוצים לשמוע. וקשה להאשים אותם. הנרי יעשה הכל כדי לשגע אותם. אבל לתעלולים של הנרי יש מחיר, והוא מבין שהוא צריך להתחיל לשלם אותו. מה המחיר ולמה הנרי שובב כל כך? את התשובות תגלו בסרט "הנרי הנורא" (וגם בכתבה)

דודו בן שטרית | מעריב לילדים | פורסם 05/02/12 10:56:17 

מה הייתם עושים אם יום אחד הייתם מגלים שהעולם שאליו אתם רגילים עומד להשתנות לחלוטין? לא, אנחנו לא מתכוונים לזה שהעצים יתחילו לדבר פתאום בעברית והכלב של השכנים יתחיל לפתע ללכת על שתיים. אנחנו מתכוונים למשהו חמור ומוזר הרבה יותר.

מה הייתם עושים אם הייתם מגלים שבית הספר שלכם עומד להיסגר? לא נשמע כמו רעיון גרוע? או.קיי, אז מה אם בנוסף הייתם מגלים שהכל בגללכם ושעכשיו אין לכם ברירה אלא לעשות משהו כדי להציל את המצב? כמה מכם באמת היו מגייסים חברים (גם כמה כאלה שאתם פחות מחבבים) ויחד מגבשים תוכנית להצלת בית הספר?

אולי לא הרבה. חלקכם בטח היו מעדיפים לתת למבוגרים לטפל בצרות האלה. אבל לא הנרי, גיבור הסרט "הנרי הנורא" - הוא אמנם יעשה הכל כדי לשגע את המבוגרים, אבל הדבר האחרון שהוא יעשה זה לתת להם לנצח אותו. אפילו אם זה במחיר של להתחבר אל הבת המעצבנת של השכנים.

אין תמונה בעצם, הוא לא כזה נורא

מפחיד להכיר

הנרי מעולם לא היה ילד רגיל. הוא תמיד אהב להסתבך בצרות, וצרות תמיד אהבו לדבוק אליו. הכל מפני שהנרי לא סובל מבוגרים. הוא וחבריו מ"כנופיית היד הסגולה" (שאותה הוא מנהיג אגב) משתדלים לבצע מעשי קונדס לפחות פעם ביום ולשגע כמה שיותר מבוגרים. במיוחד את המורה, גברת באטל-אקס.

או.קיי, אנחנו יודעים מה אתם חושבים, הרי אין ילד בעולם שאוהב את המורים שלו. אבל במקרה של הנרי מדובר במלחמה של ממש - הוא יעשה הכל כדי להציק למורה שלו. עד שיום אחד שוכח הנרי, כהרגלו, להגיש את שיעורי הבית שלו, ואז דבר גורר דבר ושרשרת של אירועים מצערים מתרחשת עד שהוא מגלה שעכשיו עליו להציל את בית הספר שלו מפני סגירה. באמת נשמע כמו עלילה לסרט מלא בחוויות.

אין תמונה אתם הייתם מצילים את בית הספר?



"מה שמעניין", מסביר תיאו סטיבנסון, שמגלם את הנרי בסרט, "זה שעכשיו מתחולל בראשו של הנרי הוויכוח אם עליו להציל את בית הספר או לא". ויש בזה המון היגיון. הרי מדוע שהנרי, שתמיד שנא את בית הספר ואת המורים המלחיצים, ירצה להציל את המוסד שממנו סלד?

אבל זה לא האתגר הפנימי היחיד שהנרי צריך להתמודד איתו. הוא נאלץ לגייס אליו גם כמה חברים שעד כה היו האויבים הכי גדולים שלו (אחרי המורים והמבוגרים כמובן). זה לא שהוא מבקש את עזרתם, הם פשוט מציעים אותה. אבל הנרי גם יודע שאין לו ברירה. הוא חייב עזרה, אחרת מצבו יהיה רע ונורא.

השכנה הנוראית והאח המושלם

הנרי יכול היה להיות ילד ממש טוב. הבעיה היא שהוא מוקף באנשים מעצבנים! או לפחות כך הוא טוען. הרי איך מישהו יכול לחשוב עליך משהו טוב כשאחיך הקטן הוא מר מושלם שעושה הכל נכון? קצת קשה להתחרות בזה. אחיו של הנרי, פיטר, אף פעם לא מבלגן את החדר, לא עושה מעשי קונדס ותמיד, אבל תמיד, מכין שיעורים. אבל למרות שהם הפכים גמורים, פיטר מחליט להצטרף לכנופיה של הנרי. בכל זאת, מדובר על הצלת בית הספר.

הנרי הנורא אני? נורא? נעעע | צילום: מעריב לילדים



אל החבורה מצטרפת גם מודי מרגרט, השכנה המעצבנת ממול. מודי היא ילדה, ולכן הנרי נהנה להציק לה. למשל בתחילת הסרט הוא משתמש ביו-יו מגנטי כדי לגנוב את חבילת העוגיות ששייכת לחבורה הסודית של מרגרט ממש מתחת לאפן!

בכל יום אחר הנרי היה מעדיף לזרוק בלוני מים על מודי מרגרט, אבל עכשיו הוא יודע שהיא יכולה לעזור לו. איך יצליח הנרי להסתדר עם שניים מהיריבים הכי גדולים שלו? והאם הוא יצליח לחסל את שלטון המבוגרים? האם בית הספר יינצל? כל זאת ועוד תגלו בסרט!

>> כתבות נוספות של "מעריב לילדים" תוכלו לקרוא בגיליון השבוע. רוצים להצטרף לחודש היכרות?

>> צפו: עידו רוזנבלום מקריא לכם את "הנרי הנורא"

 

>> רוצה לזכות בשרשרת מהממת שאת מעצבת בעצמך?

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן