makoland

רוצים לראיין את תובל שפיר בעצמכם?

בטירוף של החזרות לספיי פסטיגל הולך אלוף האקסטרים תובל שפיר לפנות זמן במיוחד כדי לענות על השאלות של גולשי מקולנד! נצלו את ההזדמנות להעביר לנו את השאלות שהכי מסקרנות אתכם לגבי הפסטיגל, גאליס וכל מה שאתם מתים לדעת על תובל, והוא ישיב למי שישלח את השאלות הכי אדירות!

מקולנד | פורסם 01/11/12 12:13:28
תובל שפיר מה אתם רוצים לשאול אותי? | צילום: פיני סילוק

הוא כוכב הסדרה "גאליס", הוא הזוכה הגדול של הפסטיגל בשנה שעברה (ביחד עם אליאנה תדהר), הוא הולך להיות X בוי אלוף האקסטרים בספיי פסטיגל השנה והוא אפילו חייל - אבל לפני הכול, הוא תובל שפיר!

יש משהו אתם רוצים לשאול את תובל שפיר? משהו שאתם פשוט חייבים לשאול אותו? מסקרן אתכם איך הולך לו בחזרות של הפסטיגל, מה שלום אליאנה, מתי כבר חוזרת "גאליס", האם כיף לו בצבא והאם גם השנה הוא הולך לשחק אותה בפסטיגל - אז פשוט תשאלו אותו! זו ההזדמנות שלכם לראיין אותו בעצמכם!

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לו שאלה בדף הפייסבוק של מקולנד או כאן בתגובות. אנחנו נבחר את השאלות הטובות ביותר שלכם ונעביר אותן לתובל עם השם שלכם! תובל יקבל את השאלות ויענה בתחילת שבוע הבא במסגרת ראיון מיוחד שנערוך אתו - ראיון שיורכב מהשאלות שלכם. מיד אחרי שהוא יענה נפרסם את התשובות שלו כאן. אז... מה אתם רוצים לשאול את תובל?

 
השיר הזוכה בפסטיגל האחרון של תובל ואליאנה - "הילדים של העתיד":

 

 

>> תחרות מקפיצה: מחלקים לכם כניסות משפחתיות לפארק "קיפצובה"

>> מחלקים לכם כרטיסים זוגיים למופע "גיבורי האור 2"

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן