makoland

שחקו אותה: המשחקים שידביקו אתכם למסך

קבלו את המשחקים הכי מדליקים והזויים ברשת, כמו חתול שטורף סושי, כדור מדבּק, אבן-נייר-ומספרים ועוד ועוד. וגם גרסה חדשה לאנגרי בירדס, הפעם במחשב. תתחילו לשחק

שי רינגל | גלילאו צעיר | פורסם 21/09/11 17:09:30

מי לא אוהב משחקים? הפעם אספנו שלל משחקי רשת מדליקים, מהמשחקים הישנים והטובים של פעם כמו אבן-נייר-ומספריים שאפשר לשחק מול המחשב, ועד משחקי כדור משונים וממכרים. יאללה מתחילים.

ציפורים

אין תמונה אנגרי בירדס במחשב ייתכן שכבר התמכרתם לְאֶנְגְרִי בִּירְדְס, משחק הָאַיְיפוֹן שגרם להרבה מאוד אנשים לבזבז הרבה יותר מדי שעות על ציפורים שעפות כדי להפיל לבנים. עכשיו תוכלו להפסיק לחפש את האייפון של ההורים ופשוט להוריד את הגרסה החדשה של המשחק למחשב האישי. כל מה שצריך הוא להתקין דפדפן כְּרוֹם (אם אין לכם אחד כזה השיגו אותו כאן), ואז לגשת לאתר הזה. ההורדה פשוטה וקלה וכל הפרטים נמצאים בפנים.

לטפס על הקירות

אם אתם חושבים שהגיע הזמן לפתח הִתְמַכְּרוּת חדשה, בואו איתנו לכאן. במשחק הזה אתם ילד שיודע לטפס על קירות, והמטרה היא לטפס כמה שיותר מהר בְּמַעֲלֶה המבוך ולהגיע כמה שיותר גבוה. אתם צריכים להיות זריזים ולקבל החלטות בזמן קצר, אבל אנחנו בטוחים שאתם יכולים לעשות את זה.

אין תמונה מתים משעמום? טפסו על הקירות

אבן-נייר-ומספריים במחשב

אין תמונה אני יודע מה תבחרו בואו נחזור למשחקים הפשוטים. אבן, נייר ומספריים אתם בטח מכירים. אבל אי פעם שיחקתם אותו מול מחשב שלומד את הבחירות שלכם? באתר הזה תוכלו לשחק מול מחשב-על. בזמן שאתם משחקים מולו הוא לומד את דרך המחשבה שלכם, ויודע מה תבחרו במהלך הבא! אם תרצו תוכלו לראות איך המחשב לומד את המהלכים שלכם וּמַסִּיק מה תהיה הבחירה שלכם. גם כיף וגם מרתק.

משחק פשוט נוסף, ממכר לא פחות, נמצא ממש כאן. המטרה פשוטה, להשאיר את הכדור באוויר. אתם מקפיצים את הכדור בעזרת העיגול הכחול, שבו שולטים בעזרת העכבר או בעזרת תנועות שֶׁנִּקְלָטוֹת במצלמת המחשב שלכם, וזה קשה יותר ממה שזה נשמע.

אין תמונה הקפצות מטורפות

חתול הסושי

אין תמונה חולה על אורז ודגים יש חתולים שאוכלים טוּנָה, ויש כאלה שאוכלים אותה מגולגלת באורז ואצה. אנחנו מכירים לפחות חתול אחד כזה, חתול הסוּשִׁי. במשחק מקסים זה אתם זורקים אל המבוך חתול שאמור לְקַפֵּץ בין המכשולים ולאכול כמה שיותר חתיכות של המאכל היפני הידוע. תנו לו לאכול כמה שהוא צריך ותוכלו להתקדם בין המסכים.

תלמדו מהבריטים

לסיום, בואו נלמד משהו בכל זאת (אל תדאגו, נעשה את זה כיפי): האתר שכאן אוסף משחקים וגלריות של תמונות ממוזיאונים ברחבי בְּרִיטַנְיָה. האנגלים יודעים להפוך את הלמידה לכיפית, ומספקים שְׁלַל משחקים לימודיים ממכרים ומהנים כאחד. האתר ממשיך להתעדכן בעוד ועוד משחקים חדשים ממוזיאונים.

אין תמונה לילה במוזיאון

>> הכתבה המלאה התפרסמה במגזין גליליאו צעיר, ספטמבר 2011

 

>>יש לכם המלצות נוספות על משחקים ברשת? ספרו לנו בתגובות

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן