makoland

צפו: הפתעת בת מצווה בשידור חי לילדה מהדרום

לאפרת גולומב שחיה בדרום ביד בנימין בוטלה חגיגת בת המצווה בהוראת פיקוד העורף. מהדורת הילדים של הערוץ הראשון חגגה לה הבוקר בת מצווה בשידור חי באולפן הפתוח, בהשתתפות כל הילדות מהכיתה שלה ובני משפחתה. היה יפה ומרגש!

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 20/11/12 15:08:07 

את יומולדת 12 אפרת גולומב לא תשכח, והיא אפילו תזכור עם חיוך הודות להפתעה מקסימה שנערכה לה הבוקר בשידור חי באולפן הפתוח של הערוץ הראשון. אפרת, ילדה שחיה ביד בנימין בדרום, הגיעה לאולפן לראיון "תמים" על המצב באזור הדרום ועל הפחדים שלה ושל בני משפחתה.

בת מצווה בהפתעה מבצע בת מצווה בהפתעה | צילום: דוד וינוקור במהלך הראיון סיפרה אפרת בעצב שהערב הייתה אמורה להתקיים חגיגת הבת מצווה שלה שבוטלה בשל המתיחות. אפרת הראתה בשידור למנחה יואב צוקר את ההזמנה שנשלחה לכל האורחים. צוקר חייך לעברה ואמר לה שמוקדם מדי לחוש בעצב.

לפתע בנות כיתתה של אפרת נכנסו לאולפן ביחד עם אמא, אבא, סבים סבתות ובני משפחה אחרים, וכולם שרו לה שירים וברכו אותה. אפרת הנרגשת נותרה כמעט ללא מילים ועם דמעות של אושר.

לאחר השידור המשיכו אפרת, החברים ובני המשפחה ליום כיף בירושלים ולביקור במוזיאון המדע, שאורגנו על ידי צוות התכנית "מהדורת הילדים".

בת מצווה בהפתעה מזל טוב! | צילום: דוד וינוקור

 

 >> החיות שהתגייסו למבצע בעזה

>> רבקה בלאק החדשה: ניקול ווסטברוק

 

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן