makoland

זה כל הקסם

הארי פוטר החזיר את הקסמים לאופנה וגרם לכל אחת ואחת לרצות להיות קוסמים. גם שי בארי כתבת "המהדורה הצעירה" חולמת לשלוף שפנים מהכובע ולהעלים את מי שמרגיז אותה. היא עשתה קורס מזורז בבית הספר לקוסמים של הקוסם קליוסטרו

המהדורה הצעירה | פורסם 12/09/11 10:19:55 

יש שמועות שהודיני הגדול מצא את מותו תוך כדי קסם שבו ניסה להימלט. האמת קצת פחות קסומה - הוא פשוט מת ממחלה. מסתבר שגם קוסמים גדולים לא תמיד מוגנים, אבל בכל מקרה, אנחנו עדיין אוהבים אותם ורוצים להיות כמוהם.

שי בארי כתבת "המהדורה הצעירה" חולמת שתוכל לשלוף שפנים מהכובע ולהעלים את מי שמרגיז אותה. היא נשלחה לקורס מזורז אצל הקוסם ישראל קליוסטרו.

קליוסטרו התחיל להיות קוסם בגיל 12, שזה גיל צעיר מאוד, אבל היום ילדים כבר מתחילים להיות קוסמים הרבה לפני. "מגיל ארבע הילדים מסתובבים עם המוצץ ועושים הוקוס פוקוס", הוא אומר. בשביל להיות חצי קוסם, צריך שיהיה לכם יותר מקסם אחד ולהשקיע בזה כמה שעות בשבוע. רצוי שתהיה לכם גם תלבושת מרשימה. אם אתם בעניין של להיות קוסמים רשמיים תשקיעו בזה כמה שנות למידה טובות.

"אין הופעה שאין בה לפחות פאשלה אחת", קליוסטרו מודה. "החוכמה לדעת לעבור הלאה. הקהל לא יודע מה היה צריך להיות. אלפי הופעות, תמיד יש איזה תקלה". מה למשל? "אתה שוכח להכין מים, אתה בא למזוג מים ואין כלום, אתה צריך לשלוף מטפחת ושכחת לשים אותה".

רוצים לראות עוד ולהיות מעודכנים?  צפו בתכנית המלאה ב-VOD של מקולנד

צפו ב"מהדורה הצעירה" ביום שישי בשעה 14:45 בערוץ 2. מומלץ!

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן