makoland

כמעט מלאכים כמעט כאן

בעוד קצת יותר מחודש יופיעו בישראל כוכבי "כמעט מלאכים", ואנחנו כאן כדי להכין אתכם למופע הפרידה הענק ולספק לכם את כל הפרטים

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 08/02/11 11:15:49

בפעם השלישית והגדולה מכולן, כוכבי "כמעט מלאכים" הולכים לנחות בישראל ולשגע את המעריצים - זה קורה ב-19 למרץ בהיכל נוקיה, וכדי שלא תישארו מאחור אנחנו מביאים לכם את כל הפרטים.

אין תמונה סבלנות עוד רגע, הם כמעט כאן. כמעט מלאכים

אחרי ארבע עונות מצליחות של הטלנובלה הארגנטינאית "Casi ángeles" ושני מופעי ענק, חוזרים פיטר לנסאני, לאלי אספוזיטו, רוסיו איגרזבל, ניקולאס ריירה וגסטון דלמאו לישראל - לשני מופעי פרידה מיוחדים.

ההכנות למופעים, שיערכו בהיכל נוקיה בתל אביב בעוד קצת יותר מחודש, נמצאות בעיצומן. בין החזרות התפנו המלאכים הצעירים לראיון מיוחד עם כוכב ערוץ הילדים, קובי מחט, שטס בסוף השבוע לארגנטינה. את הראיון המלא תוכלו לראות בערוץ הילדים לקראת ההופעה הגדולה בישראל.

הטלנובלה המצליחה שרצה ברשת telefe הארגנטינאית החל מ-2007 עלתה בישראל לראשונה בערוץ ניקולודיאון, והחל מהעונה השנייה שודרה בערוץ הילדים ובשידורים חוזרים בערוץ 2. היא תפסה את ליבם של הצופים בארץ וגרמה לאלפי ישראלים להתאהב בחברי להקת TEEN ANGELS, ולכן לא מפתיעה העובדה שהמופעים בישראל היו המצליחים ביותר בעולם מחוץ לארגנטינה.

אין תמונה סבלנות עוד רגע, הם כמעט כאן. כמעט מלאכים

במהלך השנים הגיעו המלאכים פעמיים להופיע בישראל, ושרו מול יותר מ-120,000 צופים. בפעם הראשונה היה זה בהיכל נוקיה שהכיל 80,000 צופים ובפעם השנייה נבחר מרכז הירידים לאכלס יותר מ-30,000 מעריצים.

במרץ השנה עתידה להסתיים עונתה הרביעית של הסדרה, שהוגדרה כעונתה האחרונה. חברי "כמעט מלאכים" מכינים לכם מופע פרידה מיוחד, שיכלול את הלהיטים הגדולים שלהם מכל העונות ושני שירים חדשים שלא הופיעו עד היום באלבומי הלהקה.

אם גם אתם רוצים לראות את ה"טין איינג'לס," תוכלו לרכוש את הכרטיסים ב"הדרן". רק לקוחות פלאפון יוכלו לראות את טיאגו, מר, חסמין, טאצ'ו ורמה ממש מקרוב, ממתחם VIP מיוחד.

אם גם אתם שייכים לאלפי המעריצים של "כמעט מלאכים" כדאי שתתחילו להתכונן, כי זו הולכת כנראה להיות הפעם האחרונה!

 עמוד הפייסבוק הרשמי של כמעט מלאכים ופלאפון

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן