makoland

ג'ירף חמוד בא לעולם

מזל טוב לאימא דיקלה להולדת בנה דוליטל, הג'ירף. זה קרה בשבוע שעבר בספארי ברמת גן. הלידה של הגור הקטן קצת הסתבכה ואפילו היה חשש לחייו, אבל בסוף הכול הסתיים בשלום. לילך סונין מביאה לנו את הסיפור מהספארי

לילך סונין | המהדורה הצעירה | פורסם 21/11/11 08:00 

דרמה לא קטנה אירעה בשבוע שעבר בספארי ברמת גן. ההמלטה של דוליטל, גור ג'ירפות קטן, הסתבכה והתעורר חשש אמיתי לחייו. איציק פרנקו, מנהל מחלקת פילים וג'יפרות בספארי, מסביר לנו איך זה קרה: "עברתי וראיתי שרק רגל אחת מבצבצת החוצה. זה מראה סימנים לא טובים, כי בהתחלת המלטה שתי הרגליים הקדמיות אמורות לבצבץ ביחד. הבנתי שמשהו לא בסדר ויצרתי קשר עם הדוקטור".

ד"ר יגאל הורוביץ, וטרינר הספארי, חש להגיש עזרה לאימא דיקלה ולג'ירף הקטן שבבטנה: "כשהגעתי כבר היו שתי רגליים בחוץ, וראינו שלמרות שהג'ירפה מתכווצת באופן דיי תקין, ההמלטה לא מתקדמת. כשבדקתי ראיתי שהרגליים שוכבות בתנוחה לא נכונה. עזרתי למשוך את הג'ירף החוצה".

ומה עכשיו? במהלך השבוע הקרוב צוות הספארי יוודא שהג'ירף הקטן יונק כמו שצריך ומפתח חושים הישרדותיים שיאפשרו לו לברוח אם מישהו ינסה "להציק" לו. הודות להצלת חייו של הג'ירף על ידי ד"ר הורוביץ הוחלט לקרוא לו "דוליטל" על שם הוטרינר המפורסם.

רוצים לראות עוד ולהיות מעודכנים?  צפו בתכנית המלאה ב-VOD של מקולנד

צפו ב"מהדורה הצעירה" ביום שישי בשעה 14:45 בערוץ 2. מומלץ!

>>תחרות מגניבה: בואו לעצב בגדים לכלבים לקראת החורף

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן