makoland

הצגות בפורים: לאיזה כדאי לכם ללכת?

פורים כבר ממש בפתח וכמו בכל שנה, גם השנה יהיו ברחבי הארץ הרבה פסטיבלים, חגיגות וכמובן הצגות ילדים. הנה כמה מהן: "מעלה קרחות", "פצפונת ואנטון", "הקוסם מארץ עוץ" ו"המלאך"

המהדורה הצעירה | פורסם 27/02/12 11:59:04 

תיאטרון אורנה פורת לילדים עורך גם השנה בפורים את פסטיבל ירון על שם הצנחן ירון ירושלמי ז"ל. בין ההצגות שיועלו בפסטיבל תוצג "מעלה קרחות" - שמספר על עיר שכל תושביה קרחים. אף אחד מתושבי העיר מעולם לא ראה איך נראית שערה עד שבוקר אחד מתעורר ראש העיר ומגלה ששערה מבצבצת על ראשו החלק!

כמובן שהוא מנסה להסתיר את הבושה אבל כדרכן של בושות גם השערה נחשפת, ראש העיר מאבד את משרתו והתושבים מגרשים אותו מהעיר. האם יחזור ראש העיר אל מעלה קרחות? האם יבינו תושבי העיר שמה שחשוב אצל מנהיג הוא האופי ולא המראה החיצוני?

עוד הצגה בפסטיבל ירון היא "פצפונת ואנטון" על פי ספרו האהוב של אריך קסטנר. שני חברים, פצפונת שנולדה למשפחה עשירה, ואנטון שגדל בשכונה ענייה, יוצאים יחד להרפתקה מפחידה אבל גם משעשעת. זה סיפור מקסים על חברות בין שני ילדים שבאים מבתים שונים אבל הופכים לחברים הכי טובים.

בית לסין יעלה בפורים את "הקוסם מארץ עוץ" - מחזה מוסיקאלי קלאסי בעיבוד חדש. סופת טורנדו סוחפת את דורותי ואת כלבה טוטו למסע הרפתקאות קסום בארץ עוץ. מצטרפים אליה האריה הפחדן, הדחליל הלא חכם במיוחד ואיש הפח בלי הלב. כולם יחד מקווים להגשים את משאלותיהם ולהחזיר את דורותי הביתה.

ולסיום, "המלאך" בבית לסין - אגדה לכל המשפחה שמספרת לנו שכולנו היינו פעם מלאכים קטנים בשמיים עד שהמלאך הממונה החליט להפוך אותנו לבני אדם ולהוריד אותנו לאדמה. לפני שהגענו לכאן הוא נגע בנו במקל השיכחה שלו, ולכן איננו זוכרים את התקופה המופלאה ההיא שבה גרנו בכיף בין העננים. אבל מלאך אחד מצליח לברוח מבלי שייגע בו מקל השיכחה ואז על הקרקע מתחוללת מהומה.

 

צפו ב"מהדורה הצעירה" ביום שישי בשעה 15:00 בערוץ 2. מומלץ!

>> רוצים לזכות בזוג כרטיסים לסרט "חתול בצמרת"?

>> אולי תזכו גם בתחפושת מהממת של "שושי זוהר"?

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן