makoland

בדרך לניו יורק עוצרים בקרקס

אלכס האריה, מרטי הזברה, מלמן הג'ירף וגלוריה ההיפופוטמית חוזרים אלינו בסרט חדש ומטורף. לאן החבורה הגיעה הפעם ולאילו צרות היא נכנסה? מי מנסה לתפוס אותה? ומה הפינגווינים הנועזים מעוללים הפעם? תגלו הכל בסרט החדש "מדגסקר 3 - מקרקסים את אירופה"!

דודו בן שטרית | מעריב לילדים | פורסם 27/06/12 16:05:20
אין תמונה איך שורדים בג'ונגל של החיים?

>> רוצים לזכות בזוג כרטיסים לסרט "מדגסקר 3"?

מה בעצם צריך כל יצור חי בעולם הזה? אוויר? נכון. מזון? כמובן. מחסה? רצוי ביותר. אבל האם זה הכל? האם זה כל מה שאנחנו צריכים כדי לשרוד את הג'ונגל של החיים? אם תשאלו את אלכס, מרטי, מלמן וגלוריה הם יגידו לכם שכל זה טוב ויפה, אבל כדי לשרוד באמת צריך עוד דבר חשוב מאוד - חברים ממש ממש טובים!

מי רביעיית החברים הזו? תסתכלו שוב טוב-טוב על השמות שלהם. מוכרים לכם? הזיכרון מתחיל להתרענן? נכון מאוד! פגעתם בול! אלה החברים מסדרת הסרטים "מדגסקר", והפעם הם חוזרים להצחיק אותנו בסרט שלישי. תכינו את הפופקורן!

געגועים הביתה

אז איפה עצרנו בפעם האחרונה שפגשנו את אלכס האריה, מלמן הג'ירף, גלוריה ההיפופוטמית ומרטי הזברה? בפעם האחרונה שעזבנו אותם, הם היו באפריקה. הם הגיעו לשם בטעות, ובסופו של דבר למדו לאהוב את היבשת החמה. אבל עכשיו הם מתגעגעים הביתה, לגן החיות בניו יורק, ומתחילים במסע ארוך אל ארצות הברית. בדרך הם נתקעים באירופה, ושם מתחילות הצרות.

אין תמונה מתגעגעים הביתה

אילו צרות? מעבר לעובדה שהפינגווינים והשימפנזים עדיין שם באזור כדי לעורר בלגן בקזינו במונטה קרלו, מצטרפת לעלילה דמות חדשה ולא כל כך נחמדה. תכירו את הפקחית קפטן שנטל דובויס. כן, אנחנו מודים, יש לה שם חמוד מאוד והיא נראית גם די חביבה (יחסית לאישה מרשעת) אבל מאחורי החזות האירופאית העדינה שלה מסתתרת שונאת חיות לא קטנה.

כשהיא מגלה שבעיר שלה מסתובבים אריה, זברה, ג'ירף והיפופוטם, היא מחליטה לעשות הכל כדי לתפוס ולכלוא אותם. היא גם די מתרגשת מההזדמנות לתפוס לראשונה בחייה אריה אמיתי וגדול! תודו שעבור החברים שלנו ממדגסקר אלה חדשות ממש גרועות.

ברוכים הבאים לקרקס

כדי לחמוק מזרועותיה המפחידות של קפטן שנטל דובויס נאלצים החברים למצוא לעצמם מחבוא מושלם, ומחליטים להצטרף לקרקס! כן, קראתם נכון. אתם מסוגלים לדמיין לעצמכם את מלמן מבצע פעלולים על הטרפז? או את גלוריה קופצת בין טבעות אש? גם הם לא ממש דמיינו שהם יכולים לעשות זאת, אבל הם נחושים מאוד להסתתר מפניה של הפקחית המרשעת ולכן הם יעשו הכל כדי לעמוד באתגר.

אין תמונה מסתבר שהם דיי מוכשרים

ההתחלה לא הייתה פשוטה בכלל, אבל לאט לאט הם מגלים שמעבר להיותם חיות יפות, הם גם די מוכשרים. מרטי הרי ידוע בזכות היותו בדרן חסר תקנה, ולכן הוא מצליח להיות הליצן של הקרקס. אפילו מלמן הדכאוני מגלה שיש לו כישרון טבעי לבדר אנשים. הם אפילו גם מוצאים חברים חדשים בין חיות הקרקס, אבל זה רק מעורר יותר את הגעגועים שלהם לבית המוכר בגן החיות בניו יורק.

עכשיו עליהם לבחור בין החיים המשעשעים בקרקס לבין האפשרות לחזור הביתה, ובינתיים אסור להם לשכוח ששנטל דובויס מחפשת אותם, והיא לא תנוח ולא תשקוט עד שתצוד את האריה האמיתי הראשון בקריירה שלה.

>> את המדור המלא וכתבות נוספות של "מעריב לילדים" תוכלו לקרוא בגיליון השבוע. רוצים להצטרף לחודש היכרות?

 

>> רוצים לזכות בזוג כרטיסים לסרט "מדגסקר 3"?

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן