makoland

להכין לבד: הפנקייק הכי טעים

גם אתם אוהבים את הגלידה שלכם עם כמה שכבות של ציפויים? ומה אתם מפזרים על הפנקייק? חברת דיפ איט מציעה מתכון קליל לחופש. שיהיה בתיאבון

מקולנד | פורסם 10/07/13 10:32:38

אין תמונה אתם תחליטו מה הציפוי אם אתם מחפשים כיבוד קול ליום ההולדת הקרב, כדאי שתחשבו טוב על הדבר הזה: עגלה עמוסה בארטיקים מפתים, עם אינספור ציפויים שונים, כמו שוקולד, וניל, ריבת חלב, סוכריות וכדומה. כל אחד מהמוזמנים יבחר לעצמו את הטעמים האהובים עליו בגלידה. על כל המתוק הזה אחראית חברת דיפ איט, ורק בינתיים, מציע לכם השף שף רענן בן עמי לכם מתכון קלי קלות, דווקא לפנקייק, אבל כזה שממש מתאים לחופש. אין תמונה פנקייק עם גלידה זה הכי טעים

פנקייק דיפ איט

מרכיבים:
2 כוסות קמח
2 כפיות אבקת אפיה
3 ביצים
75 גרם חמאה מומסת
קורט מלח
1 כוס חלב
3 כפות סוכר
1 כפית תמצית וניל

איך מכינים?

בקערה שמים את הקמח, אבקת האפייה, המלח והסוכר, מערבבים ומוסיפים את הביצים ותמצית הווניל וממשיכים לבחוש היטב בקצב איטי. את החלב מוסיפים לאט ולבסוף את החמאה. את התערובת מניחים כ-15 דקות במקרר.
מחממים מחבת על אש בינונית (תבקשו מהמבוגרים עזרה עם האש) וכאשר המחבת חמה מורחים חמאה או מעט שמן עם נייר סופג, בעזרת מצקת קטנה מוזגים את התערובת בעיגולים על המחבת, כאשר מופיעות בועות בבצק הופכים את הפנקייק לצד שני לעוד כדקה ומוציאים לצלחת.

איך להגיש? מניחים מספר פנקייק אחד על השני, מחממים ריבה (האהובה עליכם) עם כף מים ויוצקים על הפנקייק עם פלחי תפוז קלופים ועיגולי בננה. אפשר גם להמיס 100 גרם שוקולד מריר משובח במיקרוגל ולהוסיף כ-20-30 גרם חמאה, לערבב ולצקת על הפנקייק. בתיאבון.

 כנסו למתחם הקטשופ המגניב שלנו ולא תצטערו

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: פנקייק   ארטיק   גלידה   דיפ איט  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן