makoland

המסיבה שהתחפשה: מסיבות נושא לכבוד פורים

מתכננים מסיבת פורים ורוצים להפוך אותה למיוחדת? אספנו בשבילכם כמה רעיונות מגניבים שישדרגו את המסיבה שלכם

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 17/03/11 14:16:46

אם בא לכם לאפיין את יום הפורים בצורה מיוחדת ולתת קצת סדר בערימת הספיידרמנים\שוטרים\נסיכות, אם אתם עושים מסיבת פורים בבית, עוזרים להכין את ערב הפורים בבית הספר או שאפילו שפר עליכם מזלכם ואתם חוגגים יום הולדת בחג הצבעוני הזה: הבאנו לכם כמה רעיונות מקוריים, כדי להפוך את החג ה-גם ככה מקורי הזה, לעוד יותר מקורי.

שטיח אדום

אנג'לינה ג'ולי על השטיח האדום בא לכם להיות אנג'לינה ג'ולי לערב אחד? | צילום: Kevork Djansezian, GettyImages IL

בערב הזה לא תהיו עוד מצרים, אחיות או מלאכים חסרי פנים, הפעם את הולכים להיות אנשים מאוד מסוימים שדי סביר להניח שהייתם רוצים להיות גם בשאר ימי השנה.

הכינו ערב בסגנון שטיח אדום, מסיבה הוליוודית נוצצת עם כניסה ל-VIP בלבד, כמובן שהאחמ"ים הם בעצם אתם והחברים שלכם. כל אחד בחור לעצמו את הסלב האהוב עליו, זה יכול להיות מישהו שתמיד אומרים לכם שאתם דומים לו או מישהו שקל לזהות, הקפידו על התספורת ועל בגדים זכורים של הכוכב שלכם, מטקס פרסים, הופעה או תפקיד קולנועי. זה יכול להיות ערב הוליוודי עם כוכבים אמריקאים בלבד, אבל כדי לא לצמצם יותר מדי את האפשרויות הכי מומלץ מסיבה חוצת יבשות וזמנים, בה יוכלו להיפגש ג'סטין ביבר, מרילין מונרו ונינט טייב.

ערב גיבורי על

אין תמונה גיבורים ליום אחד

דמיינו את באטמן, סופר-מן ו-וונדרוומן נפגשים ערב אחד, כמה מקורי זה יכול להיות. רגע, מדובר בישיבה די שגרתית של ליגת הצדק... אבל אתם מבינים את הכוונה. ערכו ערב שכולו גיבורי-על מספיידרמן ועד חברי Xmen וארבעת המופלאים. אחת הסיבות בגללן הכי קל להתכונן לאירוע שכזה היא שפוסטרים של גיבורי על אתם יכולים למצוא בשפע, בחנויות פופ או במגזינים, תלו אותם ברחבי המקום בו אתם עושים את המסיבה ושדרגו אותה למסיבת-על!

מסיבה עתידנית

אימה בשמי ארצות הברית חברים מכוכב אחר | צילום: רויטרס

אם סרטים עתידניים תמיד עשו לכם את זה וכבר מזמן חלמתם לדבר עם חייזר לרקוד עם רובוט ולהשתתף בקרב אקדחי לייזר הגיע הזמן לארגן את מסיבת פורים של 2111, בהקדמה קלה של 100 שנים. הזמינו את החברים שלכם בתחפושות רובוטים, טייסי חלל, חייזרים או כל רעיון עתידני שעולה להם בראש, קשטו את הבית בהרבה-הרבה נייר אלומיניום (בעתיד הכל יהיה כסוף!), ויש לכם מסיבת 2111, אם תחיו עד גיל מאה ומשהו אולי תצחקו מאיך שחשבתם שהעתיד יראה.

מסיבה מן העבר

רטרו בדיוק כמו פעם | צילום: bubbalove, Istock

אם העתיד נראה לכם קצת מאיים ואתם בכלל לא אוהבים כסוף אולי כדאי לכם לארגן ערב התרפקות על העבר, בחרו תקופה שאתם אוהבים, אם אלה שנות ה-20 המעושנות עם גנגסטרים ונשים בשמלות אדומות, הסיקסטיז העליזות עם תחפושות של ילדי פרחים או שנות ה-90 עם ביקור מיוחד של הספייס-גירלז.

 

ערב זוגות

דמיינו ערב שכולו זוגות, אדם וחווה, בראנג'לינה, פיטר-פן וטינקרבל. אתם לא חייבים להיות זוגות אוהבים בחיים האמיתיים כדי לחגוג מסיבת פורים שכולה זוגות, אתם אפילו לא חייבים שכל הזוגות יהיו של בן ובת, אתם יכולים להיות ביוואס ובטהד, בטמן ורובין או התאומות אולסן. קחו את כל הכיף של מסיבת פורים אחת והכפילו אותה בשתיים.

אלים יוונים

ערכו מסיבת אלים על פסגת האולימפוס! המיתולוגיה היוונית מספקת לנו שלל רעיונות מגניבים לתחפושות, ובגלל שרוב האנשים לא ממש מתמצאים במיתולוגיה היוונית, יוכלו לקפוץ לעגלה גם כמה אלילים מהמיתולוגיה הרומית. הזמינו את זאוס מלך האלים, אפרודיטה אלת היופי, פוסידון אל הים והרקולס בנם של אל ובת תמותה, ותלו על הדלת את השלט "הכניסה לאלים בלבד!".

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: מסיבה   פורים   מסיבת נושא  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן