makoland

להרוויח דמי כיס: עבודות לילדים

רוצים להרוויח קצת כסף לבזבוזים? אספנו לכם כמה עבודות ומטלות שאתם יכולים לעשות כדי להרוויח קצת עוד דמי כסף

| פורסם 09/04/11 18:34:53

אתם קצת צעירים מדי בשביל עבודה 'אמיתית' אבל זקוקים נואשות לכסף לבזבוזים? ההורים נותנים לכם דמי כיס  אבל זה לא מספיק לכל המשחקים והיציאות לקניון שאתם רוצים? הגיע הזמן להגדיל את דמי הכיס ולתת לעצמכם רווחה כלכלית כבר בגיל צעיר. קבלו כמה רעיונות לדרכים להרוויח כסף גם אם אתם לא ממש בגיל לעבודה 'של גדולים'.

בייביסיטר גם כשאמא בבית

כמה עולה לצאת לבילוי בלי הילדים? תשמרו על הילדים הקטנים | תמונת AVI: חדשות אם אתם לא מבוגרים מספיק כדי שהורים ישאירו אתכם לבד עם הילדים הקטנים שלהם אבל אתם מעולים עם ילדים קטנים, אולי כדאי לכם לשקול להציע את שירותכם בזמן שההורים בבית. אין הורה לילדים ממש קטנים שלא ישמח לכמה שעות של שקט, אז בזמן שהורי הילדים עסוקים בעבודות הבית, חשבונות, יוצאים לסידורים, מכינים אוכל, עובדים מהבית או סתם רוצים לנוח קצת אתם יכולים לספק לילדודס קצת תעסוקה ולשמור שלא יעשו שטויות.

יצירה מקורית

ילדה אמנותית יש לכם כישרון? תרוויחו ממנו! | צילום: Carmen MartA-nez BanAs, Istock הרבה ילדים עושים כסף מלמכור עבודות יצירה שהם מכינים בירידים שונים או באינטרנט. אתם תתפלאו לדעת כמה כסף תוכלו לעשות עבודות פימו, תכשיטים ומיני "פיצפקעס" שונים, מספיק לפתוח את עמוד הבית של "ישראבלוג" כדי לראות כמה ילדים מוכרים את העבודות שלהם באינטרנט.

להוציא את הכלב

להוציא את הכלב לסיבוב לוקח זמן... זמן שלהרבה בעלי כלבים אין. אתם יכולים לקחת את החבר הנבחן שלכם (טוב, לא בדיוק שלכם) לטיול בשכונה, למשחק בפארק או אפילו לריצה ספורטיבית, רק אל תשכחו לנקות אחריו.

חוג בית

אם יש לכם כישרון מיוחד, אתם יודעים לנגן, לצייר או מעולים בספורט מסוים אתם יכולים להעניק מהיכולות שלכם לילדים יותר צעירים מכם. הציעו את שירותכם כמנחי חוג\מורים פרטיים לילדים של השכנים והחברים. אם אתם טובים במקצועות ה'קלאסיים' אולי אפילו תוכלו להעביר שיעורים פרטיים בחשבון או לשון לילדים שרק עלו לכיתה א'.

גינה לי חביבה

האביב הגיע והצמחים מסביב בשיא פריחתם, אבל לצערם של כל בעלי הגינות, גן פורח ויפה לא גדל לבד. תשאלו את השכנים שלכם אם הם צריכים עזרה בהשקיה, ניכוש עשבים, גיזום או ניקיון החצר והצמחייה.

לעשות ספונג'ה

עבור אנשים עם בית גדול קרצוף המטבח ושטיפת רצפות הם לא ממש הרעיון האולטימטיבי לפעילת סוף שבוע מהנה. אז אפילו אם אתם לא יכולים לקחת את כל העבודה על עצמכם אתם תמיד יכולים לשאוב אבק, לטאטא, לשטוף או לנקות את החלונות, נכון?

כל הטכנולוגיה הזו

ילד ומחשב תעזרו לאבא עם המחשב | צילום: Maartje van Caspel, Istock לא מעט אנשים בגיל של ההורים של ההורים שלכם, לא ממש יודעים איך להסתדר עם עכבר, אינטרנט ו-וורד, עזרו להם להבין את הדברים שלכם באים ממש בקלות. אם יש לכם כישרון עם מחשבים, אתם יודעים לבנות אתרים או לעצב בפוטושופ, אולי תוכלו לעזור לאנשים להזניק את העסק שלהם לאינטרנט.

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן