makoland

יאמי: טעמי המילקשייק הכי מוזרים

אתם בטח רגילים להתרענן ולהתפנק עם מילקשייק בטעם שוקולד או וניל, מקסימום פירות יער. צריך הרבה אומץ כדי לקחת שלוק מהמילקשייקים שתראו בכתבה הבאה, שבאים בטעמים כמו: דלעת, פופקורן, פירה ואפילו אבוקדו!

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 19/07/12 15:36:32

אתם יודעים איך אתם אמורים להגיד מילקשייק על פי החלטת האקדמיה ללשון העברית? קְצִיף. הקציף המדובר הוא כידוע שייק קר שמורכב מחלב או מגלידה ומתוספות טעימות, כמו: שוקולד, פירות, וניל ועוד. יש כאלה שמקשטים אותו בקצפת או בסירופ. יש כאלה שאוהבים את הקציף שלהם קצת אחרת, בטעמים קצת מוזרים. מה למשל? אבוקדו, פנקייק, דלעת, תפוח אדמה או פופוקורן. בטח יש כאלה שגם אוהבים לשלב בין הטעמים האלה.

מילקשייק פנקייק

מילקשייקים מוזרים רוצים שלוק? | צילום: oddee.com

בכל הנוגע למאכלים ולמשקאות מוזרים, היפנים מעולם לא אכזבו. מה שאתם רואים כאן הוא מילקשייק פנקייק מהול בסירופ מייפל. הוא מגיע בפחית שתייה ואפשר גם לחמם אותו. מילקשייק חם בטעם פנקייק? אהה. לא עדיף פשוט להכין פנקייק וזהו?

מילקשייק תפוח אדמה

מילקשייקים מוזרים נסו גם מילקשייק שניצל | צילום: oddee.com

 

שף אמריקאי אחד, תומאס דאנקלין, פיתח מתכון למילשייק תפוח אדמה מתוק. הוא נוהג להגיש אותו במסעדה שלו בבולטימור עם דונאטס ליד. הוא ממליץ לטבול את הדונאטס במילקשייק. זה אמור להיות מעדן. תחשבו פירה קר וממותק, ובלי בצל מטוגן.

מילקשייק פאי

מילקשייקים מוזרים בא לנו מילקשייק בראוניז! | צילום: oddee.com

מבין האופציות השונות בכתבה, זו כפי הנראה הטעימה ביותר. באחת המסעדות בסן פרנסיסקו לוקחים פרוסת פאי פירות וכדורי גלידה לבחירתכם (נגיד פאי תפוחים וגלידת וניל, או פאי לימון וגלידת שוקולד), זורקים לבלנדר ומכינים מהתערובת מילקשייק. התוצאה הסופית היא גושי עוגה בתוך מילקשייק סמיך. לא בטוח שקל לשתות את זה עם הקשית.

מילקשייק פופקורן

מילקשייקים מוזרים באים לקולנוע? | צילום: oddee.com

תחשבו על זה: במקום לקנות קולה בנפרד ופופקורן בנפרד בכניסה לבית הקולנוע, היה יכול להיות הרבה יותר פשוט לקנות מילקשייק פופקורן, וכך גם לנשנש וגם לשתות במקביל. יש אנשים שממש מתים על זה ומתעקשים שכולנו חייבים לנסות פעם.

מילקשייק אבוקדו

מילקשייקים מוזרים זה רק נראה מגעיל | צילום: oddee.com

אנחנו רגילים לראות אותו כסלט או כממרח בתוך הסנדוויץ', ולכן קשה לנו לעכל את המחשבה שבאסיה ובדרום אמריקה עושים מהאבוקדו מגוון של קינוחים, כמו גלידת אבוקדו ומילשייק אבוקדו. חובבי השייק הירוק אומרים שהאבוקדו מוסיף טעם עדין ומרענן, ושהם שותים אותו מדי יום חם. אם בא לכם לנסות, אז קחו אבוקדו מקולף אחד (בלי הגרעין), כוס חלב, מיכל שמנת מתוקה וחופן של קוביות קרח, וזרקו הכול לבלנדר. שיהיה בהצלחה!

מילשייק דלעת

מילקשייקים מוזרים לא עדיף על מילקשייק גזר? | צילום: oddee.com

ואם בדיוק נגמרו לכם היום התפוזים ובוער בכם לשתות מילשייק בצבע כתום אז קחו חתיכות דלעת חתוכות, גלידה בטעם שאתם אוהבים ו... יאללה, לבלנדר.

 

>> קוביות קרח טעימות: רעיונות מרעננים וטעימים

>> שוברים את החום: גם השבוע זוכים בכניסה משפחתית לפארק המים "שפיים"

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן