makoland

משעמם באוטו? אחלה, הנה הפיתרונות

תקועים במושב האחורי בנסיעה ארוכה? כבר שיחקתם בפלאפון עד שנגמרה לו הבטרייה, ישנתם לפחות שנת חורף אחת ואתם מתים משעמום? קבלו משחקי נסיעה שיהפכו כל נהיגה ארוכה למהנה מאוד

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 25/11/10 16:06:02
ילדה במכונית משעמם בנסיעה הא? | צילום: Jozef Polc, Istock

משחק השלטים:

דרך ארוכה עם הרבה שלטים מתאימה בול למשחק הזה. מצאו שלט עם מילה שמתחילה באות א', הראשון שמוצא צועק את המילה וצובר נקודה, אחר כך חפשו בין השלטים מילה שמתחילה באות ב', אחר כך ג' וכן הלאה. כשתסיימו את כל ה-א-ב, מי שמצא הכי הרבה מילים מנצח.

משחק הקווים:

קחו נייר של מחברת חשבון, כזה עם משבצות, ואז על כל שחקן להדגיש קו אחד קטן בדף, פאה אחת של משבצת. השחקן הבא מדגיש קו קטן אחר בדף, ממשיכים למלא עד שבדף יש כבר הרבה קווים. המטרה שלכם היא ליצור כמה שיותר ריבועים קטנים בגודל של משבצת חשבון, ולמנוע מאחרים לעשות זאת. כשיצרתם ריבוע, רשמו בתוכו את האות הראשונה של השם שלכם, כשהדף מלמלא לגמרי, ספרו מי עשה הכי הרבה ריבועים, ומי שהאות הראשונה של השם שלו מופיעה בהכי הרבה ריבועים הוא המנצח.

איקס-עיגול ענק:

גם בשביל המשחק הזה תצטרכו דף של מחברת חשבון, המשחק הזה הוא די פשוט, איקס-עיגול בלי גבולות. שחקן אחד ממלא איקסים, השחקן האחר עיגולים, ההבדל מהמשחק המוכר הוא שאתם לא מוגבלים לשלושה טורים ושלוש שורות, אלא יכולים לשחק על כל שטח הדף. הראשון שיוצר סדרה של חמישה איקסים או עיגולים בשורה, טור או אלכסון מנצח.

"אני רואה":

במשחק "אני רואה" עליכם לבחור משהו שנמצא בסביבתכם ושאר הנוסעים יכולים גם הם לראות, אך בנתיים שמרו את זה לעצמכם. אמרו "אני רואה..." ואז הוסיפו תיאור אחד של מה שאתם רואים. לדוגמא, אם בחרתם את המגבים, אתם יכולים להגיד "אני רואה משהו ארוך" או "אני רואה משהו שחור". אחרי כל רמז יש לכל משתתף ניחוש אחד לגבי החפץ.

20 שאלות:

בוחרים נושא: סרטים, ספרים, תוכניות טלוויזיה או משהו דומה. אחד המשתתפים בוחר ספר או סרט מסויים, ולשאר המשתתפים יש עשרים שאלות של 'כן' ו'לא' כדי לגלות מה הוא הדבר שעליו הוא חשב.

>> כנסו לראות את המעריץ הכי גדול של הארי פוטר

>> כנסו לראות את תינוק הבוב - מרלי

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: משחקים   נסיעה  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן