makoland

שקשקו מפחד: המתקנים הכי מפחידים בעולם!

שבעת מדורי גיהנום, אוניה רדופת שדים, בתי רוחות נטושים, בתי כלא מקוללים, העולם התחתי והאפל - קבלו ביקור מצמרר ומטיל אימה בכל המתקנים הכי מפחידים בעולם. נא לא לקרוא את הכתבה הזאת בחושך (לא שבאמת אפשר)

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 11/08/11 16:37:31

אין תמונה נשמח שתבואו לבקר

אם אתם אוהבים לפחד, ובא לכם משהו קצת יותר מוחשי מאשר צפייה בסרט אימה, אתם מוזמנים לבקר ברכבות השדים ובמתקני האימה הטובים בעולם. הכנו עבורכם את רשימת המקומות הכי מפחידים שתוכלו לבקר בהם. הם אומנם נמצאים בחו"ל אך אם ייצא לכם לטייל ברחבי ארצות הברית ואתם בקטע של לשקשק מפחד ב"בית רוחות" מצמרר בהחלט, כדאי לכם לבקר בחלק מהמקומות האלו.

שבעה מדורי גיהנום

 seven floors of hell הוא אחד מi הפארקים הכי מפחידים בארצות הברית, וכשמו הוא באמת מכיל 7 מדורים שונים שכל אחד מהם יעביר לכם צמרמורת בעמוד השדרה ומשם לכל חלקי הגוף. עם תקציב של מליון דולר אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו פחד על רמה. בין 7 המדורים השונים תוכלו למצוא את בית הקברות הרדוף, "בית המעצר 13" שמלא באסירים מתים, בית הקצבים המדמם והקרקס הרדוף. כך שאתם הולכים לקבל את כל האימה שתרצו בבית אחד. כיף!

אין תמונה אחרי ביקור שם מקומכם בגן עדן מובטח

יו.אס.אס נייטמר

מסע בעקבות חבורת מלחי ים חסרי מזל שמוביל אותנו אל אוניית קיטור רדופה על נהר אמיתי. כל חלק באונייה הזו מכיל את סצנת האימה שלו, אם זה תא רב החובל, אולם האוכל, או חדר מלא שדים ומתקני עינויים. תהיו מוכנים לבובות ילדים קטנות ומצמררות שמפוזרות ברחבי האונייה. מפחידה אפילו יותר מהעיצוב המושקע היא המחשבה שברגע שנכנסתם לספינה, יש לכם רק שתי דרכים לצאת החוצה: דרך קורת הכניסה או בקפיצה היישר אל מי האוקיינוס הקרים.

אין תמונה אימא'להההה

הטירה הרדופה של האל ארבוס

זהו בית הרוחות הגדול בעולם, כך שאם תגיעו לשם, תתכוננו לפחד, והרבה. אז קודם כל, אם אתם לא אוהבים שנוגעים בכם, אל תגיעו לשם. הכל בארבוס מאוד אינטנסיבי ואתם באמת לוקחים חלק באימה, ולא רק מביטים בה מבחוץ. אנשים תופסים אתכם, מפלצות מנסות לאכול אתכם וכשמארגני המקום אומרים "אם תצליחו לצאת בחיים" הם באמת מתכוונים לזה... אם אתם יכולים לעמוד בזה, אז בואו להצגה מרהיבה של אפקטים מיוחדים, איפור יוצא מן הכלל ופחד היישר מממלכת המתים.

אין תמונה לא בדיוק הבייבי של ג'סטין ביבר

שוקטוברפסט

"בשנת 1903, עיתונאי מקומי גילה סוד אפל... אבל הסיפור שלו לא פורסם מעולם, והעיתונאי נעלם... הסיפור שלו אבד, אך הרוע נשאר..." - כך מפורסם באתר הרשמי של המקום. בית הכלא הרדוף הזה הוא אחד מאתרי האימה המצליחים בארצות הברית. המקום הוקם על הריסות מוסד לחולי נפש וכלא לאסירים מסוכנים, מה שהופך את כל הסיפור למצמרר ואמיתי במיוחד. קבלו הדגמה קטנה:

החשיכה

"החשיכה" הוא אחד מפארקי האימים המפורסמים בעולם. כל סנטימטר של בית הרוחות הזה מעוצב ומדוגם בצורה מפחידה במיוחד, עם יותר ממאה אפקטים של אנימציה, 50 שחקנים וארבעים חדרים שונים ומעוצבים ברמה הוליוודית. כדי להשיג שלמות שכזו, משקיעים מארגני המקום 150 אלף דולר מדי שנה רק כדי לשנות את העיצובים ולחדש את המקום. תתכוננו לבלות הרבה זמן בצרחות בחושך.

אין תמונה תעצמו עיניים. הכי טוב

העולם התחתי

Netherworld הוא באמת מקום מפחיד ומעורר השראה. כל בובה או פרט במקום עוצבו במיוחד עבור המתקן, כך שהמקום לא יהיה דומה לשום דבר שהכרתם. מאפרי המקום, שהופכים את השחקנים לשדים, נחשבים מהטובים בתעשייה, ויכול להיות שתהיה לכם בעיה חמורה להבדיל את ה"מתים" המהלכים שלהם מסתם גופות תועות.

אין תמונה חמודים

סיוט: פני הפחד 

ה"נייטמר" שבניו יורק הוא אחד ממתקני הפחד המצליחים בעולם, אם לא המצליח שבהם. המקום הוקם על ידי שני מפיקי הצגות מברודווי, כך שהם יודעים דבר או שניים על תיאטרליות ואיך לעורר רגשות. צוות של המקום יצא ותשאל אנשים על 13 הדברים שהכי מפחידים אותם, והאלה הפכו בסופו של דבר ל-13 חדרים ב-5 מבנים שונים. כל חדר בעל נושא אחר שפועל על הפוביות והפחדים הכי גדולים של המבקרים. תתכוננו לשקשק!

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן