makoland

האתרים החמים ברשת: המלצות לסופ"ש

אפליקציה שמזהה את העץ שצילמתם, מוזיאון למכשירים נשכחים (קסטה, מכירים?), משחק פינבול ענק ועוד מגוון אתרים, משחקים וסרטונים מגניבים

שי רינגל | גלילאו צעיר | פורסם 24/02/12 10:27:38

עצים ברשת

אוהבים לטייל בטבע? רוצים לדעת ולהכיר את כל העצים והצמחים שֶׁמִּסְּבִיבְכֶם? אפשר לטייל עם מדריך טבע ישן וטוב, ואפשר לעשות את זה חכם ומגניב הרבה יותר - הכירו את leafsnap, אַפְּלִיקַצְיָה לְאַיְיפוֹן שמסוגלת, תאמינו או לא, לזהות את העץ שתצלמו ולמצוא באיזה סוג מדובר. רק מצלמים עלה, פרי או פרח והמכשיר כבר מוצא בשבילכם את הסוג הנכון!

להורדת האפליקציה הַחִינָּמִית לחצו כאן.

העצים הזקנים ביותר בעולם

אתם ודאי יודעים שיש עצים עַתִּיקִים במיוחד, בני מאות ואפילו אלפי שנים, כך שהם לא רק זקנים יותר מכם אלא יותר מכל יצור חי על פני כדור הארץ. בואו להכיר את העצים הכי זקנים ומרתקים בעולם.
לאתר

מומלצים לסופש יאיי איזה זקן! | צילום: environmentalgraffiti.com

המוזיאון למכשירים נשכחים

קרה לכם פעם שהייתם צריכים להעביר מִסְמָךְ למישהו מבוגר והוא ביקש מכם לשלוח לו את זה בְּפַקְס, מה שגרם לכם לתהות - רגע, מה זה בכלל פקס?! אז כן, יש מכשיר בשם פקס, ובעזרתו נהגו להעביר מסמכים זה לזה.

למעשה, אף על פי שהאי-מיילים כבר החלו להיות פּוֹפּוּלָרִיִּים, עד לפני עשור הפקס היה הדרך היחידה להעברה מהירה של מֵידָע! בואו להכיר מכשירים כאלה ונוספים במוזיאון למכשירים נשכחים, לגלות מה עשו עם מַחְשְׁבוֹנִים, מה הן קלטות וידאו ואיך העולם הַטֶּכְנוֹלוֹגִי נראה בעבר.
לאתר

אין תמונה מזהים את המכשיר הזה?

פוקוס

אי אפשר בלי משחק ממכר אחד לפחות: בְּפוֹקוּס אתם שולטים ביצור עגול וקטן, שֶׁמַּטְּרָתוֹ לפתור חידות ולהתקדם בין המסכים. אתם שולטים בו באמצעות מקשי החצים והוא יזוז לאן שתורו לו לזוז. יש רק הבדל אחד קטן בינו לבין משחקים נוספים מאותו הסוג - זהו הפוקוס. כשתקבלו את יְכוֹלוֹת הפוקוס תוכלו לקפוץ גבוה יותר ורחוק יותר ולעבור דרך קירות.
לאתר

מומלצים לסופש זהירות: זה ממכר! | צילום: r2games.com

הפינבול הגדול בעולם

יצא לכם פעם לשחק בשולחן פִּינְבּוֹל (שנקרא גם פְלִיפֵּר)? זה משחק שבו אתם מכים בכדור באמצעות מוטות קְפִיצִיִּים כדי לקלוע כדורים לנקודות מסוימות ולהרוויח נקודות. בסרטון הבא תראו איך הָאֶתְגָּר הזה הופך למפלצת בגובה של בניין שלם, אחרי שאיש אחד יְצִירָתִי במיוחד החליט להקרין את המשחק על קיר של מבנה.

>> הכתבה המלאה התפרסמה במגזין גליליאו צעיר, פברואר 2012. לקבלת גיליון במתנה לחצו כאן.

 

>> רוצים לזכות בזוג כרטיסים לסרט "חתול בצמרת"?

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן