makoland

ריקוד מושחת: זה מה שקורה כשמשאירים אותם לבד בבית

יש ילדים שמעבירים אחר צהריים ברביצה משותפת מול הטלוויזיה, יש ילדים שמשחקים במחשב ויש כאלה שמנצלים את ההזדמנות שההורים לא בבית כדי להרעיד את הקירות עם מוזיקת טראנס ולהתפרק בריקוד דאבסטפ עד לאפיסת כוחות מוחלטת. המראה המצחיק לנגד עיניכם

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 26/05/11 10:29:44

בטח מזדמן לכם לעיתים למצוא את עצמכם באירוע משפחתי שכולל חלק אמנותי של ריקודים סוערים עם כל הדודים והדודות. לראות אותם רוקדים לצלילי מוזיקה לטינית או מזרחית, זה בדרך מאוד משעשע. לפעמים זה גם דיי מביך, ועוברת בראש המחשבה שהקשר המשפחתי ביניכם לבין הדודה שעושה תנועות של רובוט מקולקל הוא מקרי בהחלט. עכשיו, תגידו מה יותר מצחיק - לראות את המבוגרים רוקדים בחתונות או את הילדים בסרטון הבא שרוקדים דאבסטפ?

אתם בוודאי שואלים את עצמכם, רגע, מה זה דאבסטפ? ובכן, מדובר במוזיקה אלקטרונית שהתפתחה בראשית שנות ה-2000 בשיכונים של דרום לונדון. המילה "דאב" מקורה בג'מייקה ומעידה על הדומיננטיות של הבס במוזיקה. "סטפ" נגזרת מ"Two Step" (שני צעדים), שזה סגנון מוזיקאלי שמשלב בין ג'אנג'ל לבין האוס, שהתחיל לפני כעשור. אם כן, מדובר בשילוב בין מוזיקה אלקטרונית למוזיקה ג'מייקנית, וזה כולל מקצב שבור ומהיר תחת אווירה אפלה שכזו.

מאז שסגנון הדאבסטפ התחיל בלונדון, הוא הספיק להגיע למקומות כמו גרמניה, אוסטרליה וגם לארץ שלנו, שיש בה קהילה לא קטנה של דאבסטפיסטים. במוזיקת הפופ אפשר למצוא בשנים האחרונות נגיעות של הסגנון, לדוגמא אצל הראפר סנופ דוג.

>> צפו גם במורים ובתלמידים רוקדים פלאש מוב באמצע הקפיטריה

 

 

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: דאבסטפ   ריקוד   סרטון   ילדים  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן