makoland

הכלב שהפסיד כל מרוץ בחייו התגלה כעיוור

כשהכלב ג'ק ספראט חצה אחרון את קו הסיום מרוץ אחר מרוץ, בעליו חשבה שהוא פשוט בטלן ומסרה אותו לסוכנות אימוץ כלבים. אז התברר שג'ק כמעט עיוור לחלוטין ולכן אינו יכול לראות ארנב מכני, אחריו כלבים רודפים בתחרויות

אורן דותן | היקס | פורסם 19/10/11 15:36:35

כשג'ק ספראט הגרייהאונד חצה אחרון את קו הסיום מרוץ אחר מרוץ, הבעלים שלו חשבה שיש לה פשוט כלב בטלן. ג'ק בן השלוש, המתחרה תחת הכינוי "סנטוריס גאנר" (Centurys Gunner), הגיע במקום שישי בשתי תחרויות גדולות בווימבלדון וזה הספיק לבעלים שהחליטה שנמאס לה.

לפני כארבעה חודשים הבעלים שלו , שהתייחסה אליו כנראה רק כמקור הכנסה, העבירה אותו בעקבות ההפסדים לעמותת הצדקה הגדולה באנגליה למען בעלי חיים, המפעילה גם סוכנות אימוץ כלבים, כדי שתמצא לו בית חם באמת. שם התברר שג'ק כמעט עיוור לגמרי ופשוט לא יכול לראות את הארנב המכני, אחריו הכלבים רודפים.

כלב עיוור אף פעם לא רץ בכיוון הנכון | צילום: dailymail.co.uk

כלב הרוח האצילי נולד באירלנד והוכנס למרוצי הכלבים בווימבלדון בלונדון (אנגליה) בשנה שעברה אחרי שהגיע למהירות של יותר מ-64 קמ"ש באימון. הווטרינרים בסוכנות איבחנו אצלו דלקת ברשתית וגילו שג'ק עיוור לגמרי בעין שמאל ובעינו הימנית רואה בקושי.

למרות הנכות שלו, ג'ק עדיין מסוגל לרוץ מאה מטרים ב-6.39 שניות. רק כדי לסבר את האוזן, שיא העולם של יוסיין בולט במאה מטרים עומד על 9.58 שניות. לדברי העובדים בסוכנות, "ג'ק עדיין רץ מהר מאוד וכשהוא יודע איפה הגדרות הוא מסיים את המרוץ בזמנים מרשימים".

הגרייהאונד שייך למשפחת כלבי הרוח ונחשב לכלב המהיר ביותר. הקשר בין הגרייהאונד למלכים, אצילים וקיסרים מתחיל כבר בזמני קדם ולכן הוא זכה לכינוי "מלך כלבי הרוח". הגרייהאונד הוא הגדול במשפחת כלבי הרוח ומגיע לגובה של עד 76 סנטימטרים ולמשקל של עד 32 קילוגרמים. הוא מסוגל לרוץ בקלילות ובגמישות, ובשעת הריצה נמצא הגרייהאונד כ-70% מהזמן באוויר.

>>גם הכלבים יוצאים לחופשה בחגים

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן