makoland

המפלצות הדיגיטליות חזרו למסך

זוכרים את הילדים שנקלעו ליקום של דיג'ימונים ומנסים להציל את כולם? הסדרה דיג'ימון חזרה למסך בערוץ ZOOM. יש גם תקציר הפרק הראשון למי שפספס ורוצה הקדמה

מקולנד | פורסם 08/09/13 16:53:42

מכירים את "דיג'ימון"? סדרת האנימציה היפנית הפופולרית שזכתה להצלחה עצומה ברחבי העולם עם מיליוני מעריצים? אז זהו, שהיא חזרה למסכים ואתם מוזמנים לצפות בפרקים.

מה היה לנו שם?

ועד כה הופקו שש עונות המתפרשות על 332 פרקים ומביאות למסך את הרפתקאותיהם של שבעה ילדים הנקלעים ליקום מקביל של מפלצות דיגיטליות, הלא הם הדיג'ימונים (דיגי'- קיצור של המילה האנגלית דיגיטל, "מון" קיצור של מונסטר). הסדרה לוקחת את הילדים הטכנולוגיים לתוך הרפתקאות בעולם הדיגיטלי שבו האומץ של הגיבורים נגלה ובא לידי ביטוי באמצעות עבודת צוות, נאמנות והומור.

עלילת העונה הראשונה, מתחילה כאשר שבעה ילדים מבלים במחנה קיץ שלפתע נופלים מהשמיים מכשירים משונים הנקראים דיג'יכלים, ובאותו רגע הם נסחפים לעולם אחר, לעבר העולם הדיגיטלי. שם הם פוגשים בדיג'ימונים, שבעה יצורים קטנים וצבעוניים - אחד לכל ילד. מאוחר יותר מגלים הילדים שתפקידם הוא להציל את שני העולמות, העולם שלהם, ה"אמיתי", והעולם הדיגיטלי, מדיג'ימונים רעים אשר מנסים להרוס את העולמות.

למקרה שפספסתם א הפרק הראשון:

ימים א'-ה' בשעה 15:55, ZOOM- ערוץ 83 ב- HOT וערוץ 86 ב- yes.

לחצו כאן אם אתם רוצים לזכות ב-PSP?

היכנסו לפייס שלנו 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: דיג'ימון   זום   טלוויזיה  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן