makoland

חתול תעלול

זוכרים את החתול במגפיים מסרטי “שרק"? עכשיו הוא חוזר בתור הכוכב הראשי בסרט “החתול של שרק". אז אילו מזימות הוא רוקם, ומה קשור המפטי דמפטי לכל הסיפור? התשובות בכתבה!

דודו בן שטרית | מעריב לילדים | פורסם 04/01/12 12:03:15
טריילר החתול של שרק מיאווו | תמונת AVI: mako

מי מכם לא צפה בסדרת סרטי "שרק"? אני בטוח שרובכם צפו לפחות בסרט אחד בסדרה (הרי אלה סרטים שאסור לפספס). סרטי “שרק" ידועים בזכות היותם מצחיקים ומהנים, אבל מעל הכל, כבעלי מוסר השכל מתוחכם, מצחיק וחינוכי. שרק לימד אותנו בסרטיו לקבל את האחר, לא להסתכל על הקנקן, אלא על מה שבתוכו, ושגם מפלצת ירוקה יכולה להיות נחמדה וחברותית.

ואם כבר דיברנו על החברים של שרק, הגיע הזמן שנדבר על אחד מחבריו הוותיקים ביותר - החתול במגפיים! החתול הג'ינג'י המקסים (בעל העיניים הכי חמודות בקולנוע) ליווה את שרק בהרפתקאותיו, ועכשיו הגיעו יוצרי הסרטים למסקנה שהגיע הזמן שהחתול המשעשע בעל המבטא הספרדי יקבל סרט משלו. לא רק שהחתול שלנו מצליח להיות גיבור ראשי מוצלח, הוא גם עושה זאת בקסם כפי שרק חתול כמוהו יכול לעשות.

האוצר הגדול

כמו שאתם בוודאי יודעים, החתול במגפיים אוהב מאוד לסבך את עצמו בצרות. הוא נמצא בכל מקום שיש בו הרפתקאות. וזה לא רק מפני שהוא מאמין שאפילו הסקרנות לא תהרוג אותו, זה מכיוון שהוא פשוט רומנטיקן שאוהב ריגושים. זאת הסיבה שבסרט שלנו החתול לא יכול להגיד לא להרפתקה חדשה שמציעים לו חבריו.

הכל מתחיל כשזוג פושעים מפחידים (שמשום מה אוהבים מאוד חזירים) מוצאים את האוצר הכי מדהים בעולם - אפוני קסם! רגע, מה? אפוני קסם הם האוצר הכי מדהים בעולם? כן, שמעתם נכון! האגדה מספרת שמי ששותל את האפונים במקום מסוים וסודי יגלה שהם גדלים עד לעננים. מי שיטפס מעלה יגלה טירה ענקית שבה נמצא ענק מפחיד שיש לו אווז שמטיל ביצי זהב!

עכשיו זה נשמע יותר כמו סוג של אוצר, נכון?
החתול שלנו מחליט לגנוב את האפונים מידי הפושעים ולמצוא בעצמו דרך להגיע לטירה שבעננים. אבל אז, בדיוק רגע לפני שהוא חוטף מהרעים את האפונים, מישהו מחליט לשבש את תוכניתו.

הביצה שהתחפשה

חתלתולה ערמומית (ויפהפייה) מסכלת את תוכניתו. החתול שלנו מחליט לרדוף אחריה לביוב, ושם הוא מגלה כי חבר ותיק הוא זה שגרם לו לפספס את הגניבה הגדולה. אותו חבר ותיק הוא המפטי דמפטי הביצה. פעם השניים היו חברים טובים, אבל המפטי דמפטי בגד באמונו של החתול ורימה אותו, והחברות שלהם נסדקה (ממש כמו קליפת ביצה).

אין תמונה אוהב לסבך את עצמו בצרות

עכשיו מבקש המפטי את עזרתו של החתול בביצוע שוד האפונים. מתברר שכשהיו צעירים חלמו שניהם להגיע לאווז האגדי, אך יריבותם ניפצה את החלום. החתול במגפיים לא ממהר להצטרף לביצה שבגדה בו בעבר. אבל בגלל תחנוניו של ידידו הוותיק מחליט החתול למחול לו, והשניים יוצאים להרפתקה יוצאת דופן ומדהימה ביופייה שכוללת המון בדיחות טובות שיגרמו לכם להתגלגל על רצפת בית הקולנוע.

במהלך אותה הרפתקה מיוחדת זוכה החתול בחברו מחדש, והשניים לומדים להכיר שוב זה את זה. אבל האם באמת המפטי שכח את היום שבו נטש אותו החתול לטובת חיים אחרים? האם הוא מוכן להשאיר את העבר מאחור ולפתוח בדרך חדשה? לא בטוח. לא נספר לכם בדיוק מה קורה לחבורה במהלך ההרפתקה שלה, נספר רק שלאורך הדרך יש המון הפתעות בעלילה שכדאי שתגלו בעצמכם!

החתול והאגדה

אנחנו יודעים בוודאות שדמותו של החתול במגפיים לקוחה מתוך סדרת סרטי "שרק", אבל האם אתם יודעים על איזה סיפור גבורה ביססו את דמותו של החתול חד החרב? אולי שמעתם על השם "זורו"? לא, זורו הוא לא השם של החתול שלי.

זורו הוא גיבור זריז ומסתורי שכיכב בספר שכתב הסופר ג'ונסטון מקולי. הסיפור מספר על אציל שחי בקליפורניה בתקופת השלטון הספרדי (כלומר במאה ה-18). שמו של הגיבור היה דון דייגו דה לה וגה, והוא נהג לעטות על עצמו גלימה שחורה, כובע שחור, מגפיים שחורים ומסיכה שחורה, לקרוא לעצמו "זורו" ולהציל את תושבי קליפורניה מכל רשע שרצה להשחית את העיר.

>> כתבות נוספות של "מעריב לילדים" תוכלו לקרוא בגיליון השבוע. רוצים להצטרף לחודש היכרות?

>> יש לכם יומולדת בקרוב? אולי תזכו במסיבה לכ-ל הכיתה בבורגר ראנץ'!

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן