makoland

העבודות הראשונות של המפורסמים האהובים

לא כולם נולדים מפורסמים, זה ברור, אבל גם אלו שהפכו להיות מפורסמים עבדו בכמה עבודות שחורות לפני שפיזרו אבק כוכבים. אז מי לבשה חליפת בננה, מי התחפש לתרנגול ומי הבריקה שירותים? כל העבודות הראשונות של הכוכבים הלוהטים של הוליווד

| מקולנד | פורסם 06/05/11 10:41
אין תמונה מיילי סיירוס

אם חשבתם שחייהם של הסלבס תמיד היו נוחים, זוהרים ומרופדים בהרבה כסף, כדאי שתחשבו שוב. מיטב הכוכבים של הוליווד, אלה שהיום יושבים על הררי כסף, עבדו בעבודות הכי קשות כדי להרוויח את הדולרים הראשונים של חייהם. אז מי לבש חליפת תרנגול והסתובב ברחוב? ומי ניקתה שירותים. קבלו את רשימת העבודות הכי הזויות שעשו סלבס בצעירותם

מיילי סיירוס

"פעם הייתה לי עבודה נורמלית, ואפילו אהבתי אותה", סיפרה הזמרת בת ה-17. "כשהייתי בת 11 בערך עבדתי במקום שקראו לו 'ספרקלס קלינינג' (ניקיון מבריק), שזה מן שירות ניקיונות בתים. זה עזר לי היום, כי אני יכולה להבריק את השירותים".  אנחנו לא יודעים מה מפתיע אותנו יותר: שהיא יודעת להבריק, או שמישהו נתן לילדה בת 11 לעשות את העבודה השחורה הזאת.

אין תמונה בראד פיט

 

בראד פיט

כשהזמנים היו קשים עבור השחקן בתחילת הקריירה שלו, נהג בראד פיט לעטות תחפושת של תרנגול ולמכור חטיפי עוף ללקוחות באחת מהשדרות של הוליווד. אנחנו די בטוחים שעבור תמונה שלו מאותם ימים ישלמו הצהובונים פי כמה ממה שהרוויח במשך כל הקריירה שלו כתרנגול מחופש.

אין תמונה קורי מונטייט

קורי מונטייט

שובר הלבבות בן ה-28 של גלי עבד במספר לא קטן של עבודות מוזרות לפני התפקיד הענק בטלוויזיה. בין היתר התפרנס כנהג מונית וכמארח ברשת "וולמארט" האמריקאית. "בנוסף לזה גם שטפתי מכוניות עבור 'פורד' כשהייתי בן 16", מספר מונטייט. "אם אתה שחקן עם שאיפות, ואתה רוצה לעבוד על הדמויות שלך, כדאי לך להיות נהג מונית לכמה זמן, אתה תפגוש הרבה דמויות הזויות" וכמה אתן הייתן משלמות עבור נסיעת מונית עם הנהג החתיך הזה?

 

אין תמונה ג'ניפר אניסטון

ג'ניפר אניסטון

"את דמי הכיס שלי כילדה, עשיתי בניקיון שירותים. האמת שאני די טובה בזה", סיפרה אניסטון למגזין "פרייד" "בהתחלה זה היה קשה, אבל הייתי די מאושרת מהחיים אם עשיתי כמות כזו של כסף או כמות אחרת", היא נזכרת. "תמיד נהנתי, איפה שלא עבדתי". נו, הלוואי עלינו.

אין תמונה מייגן פוקס

מייגן פוקס

הרבה לפני ששיחקה בסרטים כמו "רובוטריקים", היו לה עבודות הרבה פחות זוהרות. "הייתה לי רק עבודה אחת בתקופה בה גדלתי: עבדתי בבית קפה", התגאתה השחקנית בת ה-24 למגזין "ניילון", אבל לא תאמינו מה היא עשתה בבית הקפה הזה: "הסתובבתי ברחוב בחליפה בצורת בננה. הייתי יכולה לבחור בין בננה לתפוח, אבל תמיד בחרתי בבננה, היא גרמה לי להראות רזה יותר".

אין תמונה כריס רוק

כריס רוק

רוק החל את הקריירה שלו כשוטף כלים במסעדת "הלובסטר האדום" ליד שכונת קווינס בניו-יורק , בה גדל. "הקטע המצחיק ב'לובסטר האדום' הוא שאם עבדת שם, זה סימן שלא יכולת להרשות לעצמך לאכול שם", סיפר השחקן והקומיקאי לג'יי לנו "אתה מרוויח שכר מינימום, ומנה שם עולה בערך כמו שכר מינימום שלם". לנו נראה שהיום הוא יכול לאכול שם בכיף, וגם להזמין אותנו לאיזו מנה.

>>  ההורים של מיילי סיירוס מתגרשים

>>תתכוננו איילה רשף בסדנת ריקוד חדשה

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: כוכבים   משרות   קריירה  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן