makoland

שלגיה חדשה: מיכל אמדורסקי ושבע גמדות

"שלגיה ושבעת הגמדים" היא הצגה שאתם וההורים (או האחים הקטנים) תצאו ממנה עם חיוך ועם תובנות חשובות. מיכל אמדורסקי חביבה בתפקיד שלגיה, ומקבלת חיזוק מקרן ראובן, עודד מנסטר וקבוצת שחקניות-רקדניות. להצגה חסר איזה שפיץ שיהפוך אותה למהממת ממש, אבל היא שווה את הכסף. בדרך לפסטיגל עוצרים בשלגיה

אסף נבו | מקולנד | פורסם 25/10/12 13:25:43
מיכל אמדורסקי בתפקיד שלגיה מיכל אמדורסקי וקלוד דדיה: ראי ראי שעל הקיר, מי היפה בכל העיר?

"שלגיה ושבעת הגמדים" היא הצגת ילדים חדשה בכיכובה של מיכל אמדורסקי, העולה בימים אלה על הבמות ברחבי הארץ. לקראת חג החנוכה מתרבה ממילא ההיצע הגדול של ההצגות והמופעים לילדים, ו"שלגיה" בהחלט מהווה אופציה ראויה עבור מי שמחפש הצגה חדשה, לא יקרה מדי ולא צעקנית מדי.

את האגדה על שלגיה שהפכה לסרט של דיסני כמעט כולם מכירים. שלגיה היפהפייה, שעורה צח כשלג היא בתה החורגת של המלכה הרעה, שמקנאת בה כי היא רוצה להיות הכי יפה בממלכה. שלגיה מתאהבת בנסיך יפה התואר אבל המלכה שולחת את הצייד לחסל אותה ביער. אלא שהוא חס עליה והיא מגיעה לביתם של הגמדים, שמאמצים אותה בחום. המלכה אינה מתייאשת, מוצאת אותה ביער, מפתה אותה לנגוס בתפוח מורעל ושלגיה מתעלפת. רק נשיקה מהנסיך היפה מעירה אותה לחיים, והסוף טוב.

תמונות שלגיה לא נכון, אני הכי יפה! | צילום: Jessica Graham, GettyImages IL זו היא, פחות או יותר, העלילה שמציגים אמדורסקי בתפקיד הראשי של שלגיה, עודד מנסטר שמגלם את הצייד, משרת המלכה והנסיך, וקרן ראובן המצוינת בתפקיד המלכה הרעה שמתחפשת למכשפה. אליהם מצטרפות שבע שחקניות-רקדניות צעירות שמחליפות תלבושות בקצב מהיר ומגלמות את הילדים הרועדים מפחד מהמלכה בהתחלה, את עצי היער באמצע ואת שבעת הגמדים בחלק השני.

המסכות של הגמדים אותן הן לובשות מושקעות, כמו גם יתר התלבושות היפות בהצגה. הראי שעל הקיר, שמבשר למלכה ששלגיה יפה ממנה, הוא מעין דמות של שדון, המולבש על יד (כמו בתיאטרון בובות) ומציץ מתוך החריץ שבמרכז המראה. פיתרון נחמד, אבל לא כזה שהיה מספק מופעים גדולים באמת. לבימוי אחראי נתן דטנר וללחנים, החביבים אך בנאליים, משה דץ.

מיכל אמדורסקי בתפקיד שלגיה אוהבים אותך מיכל

בסך הכול הילדים אוהבים את מיכל

מיכל אמדורסקי נחמדה בתפקיד הראשי של שלגיה, אבל לא גולשת לקיטש מיותר. היא גם לא מתיילדת מדי, כפי שנוהגים לעשות לפעמים כוכבי ילדים. זו הצגת הילדים החמישית של אמדורסקי בשנים האחרונות (לצד בת הים הקטנה, מעשה בחמישה בלונים, הנסיכה והצפרדע ועוד), ונדמה שהיא הצליחה להפוך לכוכבת ילדים שמושכת קהל, מבלי לשקוע בפוצי מוצי. הילדים אוהבים אותה, אבל לא מעריצים אותה בטירוף, וזה בסדר. כי כשאין טירוף ההורים מרגישים יותר בנוח.

עודד מנסטר עושה תפקידים סבירים כצייד וכנסיך, אבל מי ש"גונבת את ההצגה" היא קרן ראובן, סוג של פיי דאנאוויי מקומית, שמשכנעת מאוד בתפקיד המלכה הרעה. היא מפחידה מעט את הילדים בקהל (וזה בסדר, מדובר בהפחדה מהנה), אבל היא גם לומדת מהם שיעור חשוב - שיופי זה לא הכל בחיים.

תמונות שלגיה אצו רצו גמדים | צילום: Martin Moos, GettyImages IL ברגע השיא צועקים הילדים לשלגיה: "לא לא, אל תקחי את התפוח", ומרגישים חלק מהעלילה, למרות שלבסוף היא נוגסת בו. הפתעה נעימה מצפה לילדים כאשר החלק השני של ההצגה, אחרי ההפסקה, נפתח בכניסה של הגמדים שיורדים מלמעלה במעבר שבתוך האולם וממנו עולים לבמה.

יחד עם זאת, ואולי בגלל שזו הייתה הצגה ראשונה, חסר ב"שלגיה" איזה שפיץ, איזה פאנץ', איזה אלמנט שיהפוך אותה למשהו באמת מהמם. אבל בסך הכל היה טוב מאוד. הגעתי להצגה עם בני בן ה-4 וחצי. הוא נהנה מהסיפור, מהשירים ומהדמויות, שמח כשהגיע הסוף הטוב, למד משהו על אי חשיבות היופי, יצא מרוצה והסביר בסיום ש"ההצגה היתה יפה, היה לי כיף".

 

>> גילוי: החיות מסרטי דיסני קיימות במציאות!

>> מוצרי הילדים הכי חדשים על המדף

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן