makoland

התגליות של 2010 - סיכום שנה

אם אתם חושבים ש-2010 הייתה חסרת ייחוד או מקוריות ולא חידשה הרבה, כדאי שתחשבו שוב. אם זה בקולנוע, בטלוויזיה או במוזיקה בשנה החולפת גילינו כמה כישרונות חדשים ישר מהניילון. חלקם כבר שכשכו במים הרדודים של התעשייה, חלקם בשר טרי לגמרי, אבל כולם עשו את הפריצה הגדולה שלהם השנה

איליה ברבנר | | פורסם 30/12/10 10:59:09
עוז זהבי עוז זהבי | יח``צ: רונן אקרמן, יחסי ציבור

עוז זהבי:

לפעמים נדמה שכבר אי אפשר להגיד שום דבר על עוז זהבי מבלי להשמע ממחוזר, אין דבר שעוד לא נכתב על החתיך התורן, כך שאם נרצה להיות מקוריים נצטרך לערוך השוואה בינו לבין עוגת הבית או קונצ'רטו לפסנתר, אך בינתיים הדימוי היחיד שעולה לנו הוא יודה לוי של 2005.

עם תפקידים ב"עספור", "נבלות" ו"חיים אחרים", שהן רק חלק ממה שהספיק השנה, אנחנו כבר יודעים לדקלם את הביוגרפיה שלו מתוך שינה, ובקצב הזה אנחנו רק מקווים בשבילו שלא נתעורר יום אחד על מיטת השיזוף ונגלה שהוא לגמרי שרף את עצמו.

אמה סטון: 

אין תמונה אמה סטון

היפהפייה הג'ינג'ית הזאת כבר שיחקה בכמה סרטים הוליוודים ב-22 שנותיה על הפלנטה, אך רק השנה נכנסה סופית לתודעתנו ככוכבת הגדולה שהיא, כשמילאה את התפקיד הראשי ב"באה בקלות" כאוליב החמודה.

נראה שאמה לא ממש הולכת להפסיק כאן, וממש בקרוב נראה אותה מככבת בדרמה "קרייזי, סטופיד, לאב", בספיידרמן החדש ועוד כמה שוברי קופות. לגמרי עתיד מבטיח!

קישה:

ברגעים מסויימים בתחילת השנה הרגשנו שאם נשמע את "טיק טוק" עוד פעם אחת נחטוף התקף אפילפסיה קשה או לחליפין נצא למסע רצח הרמוני.

כש"בלה בלה בלה" יצא לאוויר העולם לא ממש הרגשנו שמדובר בשיר חדש, וכש"טייק איט אוף" הגיע אל הרדיו הבנו שגם אם תבצע שיר עם רומני, הוא עדיין ישמע לנו כמו "טיק טוק". למרות שהלהיט הענק יצא בסוף השנה שעברה, 2010 היא בהחלט שנת הפריצה של קישה, כי אז עוד לא יכולנו לנחש עד כמה גדול יהיה הפנומנון המתקתק הזה, ולא ממש יכולנו לתת לקישה את תואר "תגלית השנה", הו, כמה תמימים היינו אז, בסוף 2009.

ג'סטין ביבר:

 

ג'סטין ביבר מופיע באמריקה   ג'סטין ביבר | צילום: Bryan Bedder, GettyImages IL

גם ג'סטין ביבר הוא טכנית תגלית של 2009, אך בעוד שבסוף השנה שעברה חשבנו שמדובר בעוד ילדון בן 16 שחברות התקליטים פמפמו יותר מדי, ג'סי מקרטי או ג'וג'ו של דור האייפון, הייתה זו שנת 2010 בה הבנו שמדובר בתופעה של ממש.

אז יכול להיות שאתם תחלקו על הכישרון המוזיקלי שלו, אבל השנה כבר לא יכולתם להתעלם מהנוכחות התקשורתית שלו, וגם אם תרדו למקלט בעומק 20 מטר ותכסו את הראש בכרית סביר להניח ש"בייבי, בייבי, בייבי" עוד ימצא את דרכו אליכם

 דיאנה גולבי:

דיאנה גולבי הופעה 1 דיאנה גולבי | צילום: אלעד דיין

כבר בשלב האודישנים של "כוכב נולד" היה ברור שדיאנה גולבי היא לגמרי תגלית השנה של 2010, מתוכנית לתוכנית רק התאהבנו ברוקרית הצעירה שידעה לגרום ל"האוהבים הצעירים" להשמע כאילו הוא נכתב ממש לפני יומיים, כשהגענו אל הגמר חששנו שהתסמונת מיי פיינגולד (מתמודדת רוקיסטית עם יותר מדי מחמאות מהשופטים) תכה גם בה, אך דיאנה בת 18 לקחה את הגמר כמו גדולה והוכיחה לכולנו שהיא הכי ראוייה לתואר תגלית השנה.

אהרון גונסון:

אין תמונה אהרון ג'ונסון

כשכוכב 'קיק אס', אהרון ג'ונסון הפך מטינאייג'ר מגושם לגיבור-על סטייל ספרי קומיקס, לא יכולנו שלא לזהות את הכישרון בשחקן הבריטי בן ה-20. אך כשהוא הפך לג'ון לנון הצעיר ב'נער משום מקום', כבר היה ברור שמדובר בכוכב אמיתי.

בשנה הקרובה עומד ג'ונסון לקרוע את המסכים ב"אלברט נובס" ו"קיק אס 2" ולנו נראה שזה ממש לא יגמר בזה.

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: תגלית השנה   2010   פריצה   מפורסמים  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן