makoland

מזל טוב לי! נולדתי! קבלו את האתר הכי מקולנד שיש

מקולנד, ערוץ הילדים החדש והמטורף מבית mako, מגיע אליכם עם מאות קטעי וידיאו, קליפים, משחקים ובאופן כללי עם התכנים הכי מעניינים ברשת. תוכלו למצוא פה הכל ואפילו לבוא לעבוד איתנו בתור כתבים. אז למה אתם מחכים?

מקולנד | פורסם 26/07/10 10:51:19
לוגו, מקולנד יח``צ: עדי רם

שלום ילדים, היום אנחנו חוגגים את עלייתי לאוויר! אני בן יום אחד בלבד, בן מזל אריה (שומעים אותי שואג??) והכי חשוב - מיועד אך ורק לילדים. לכן, בהזדמנות זו, אני רוצה לומר להורים שבמקרה נכנסו לכאן - צאו החוצה! תודה :)

אז מה תוכלו למצוא בי?

בגדול יש בי את כל מה שמעניין אתכם - הרבה משחקים מכל הסוגים, וידאו במגוון נושאים כמו אנימציה, פספוסים, צחוקים, קליפים של מוזיקה, VOD עם תכנים שמעניינים רק אתכם, וגם את הקהילה הוירטואלית הגדולה ביותר בעולם הילדים.

בנוסף תוכלו למצוא בי תכנים מעולם המדע והטבע, הסטייל והאופנה, ולקבל מידע על אירועים ופעילויות שירתקו אתכם וכן חדשות מעולם הילדים וממה שמתרחש ממש ברגעים אלו בעולם שלכם.

תמיד תוכלו למצוא בי פעילויות שונות ולזכות פרסים. כן כן, אפשר לומר שאני עשיר בפרסים ואין לי בעיה לחלק לכם כמה שרק אפשר. חוץ מזה, אני בעד ילדים שמבטאים את עצמם ואצלנו באתר תוכלו למצוא מקום שבו תוכלו להתבטא וליצור תוכן מקורי משלכם.

בדיוק בשביל זה אנחנו מחפשים כתבים צעירים. ילדים שיכתבו מהזווית ראייה שלהם, בשפה שלהם, מהעולם שלהם.ילדים שאוהבים לתת ביטוי למה שהם מרגישים ורוצים להעלות למודעות כל מיני נושאים שמעסיקים אותם. ובעיקר -ילדים שפשוט אוהבים לכתוב.

אז אם את או אתה חושבים שאתם יודעים לכתוב ורוצים להגיש מועמדות להיות כתבים במקולנד, נשמח מאד לשמוע מכם.

אנחנו מחפשים כתבים למגוון נושאים: עולם המשחקים, האופנה, המדע, חיות, המוזיקה, הטלוויזיה, האומנות, הצחוק ועוד.

שלחו לנו מייל עם שמכם, גילכם וחצי עמוד של כתבה על כל נושא שאתם רוצים - ואנחנו נבחן מי מכם מתאים להצטרף לצוות שלנו.

לשליחת מייל - לחצו כאן

>> רוצים להמציא דמות לאתר מקולנד ולזכות ב IPAD מתנה?

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: מקולנד   כתבים  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן