makoland

איך תגיד לה שאתה אוהב אותה?

אתה מאוהב בילדה הכי יפה בשכבה, אבל מתבייש להגיד לה משהו? אתה מנסה להתקרב אליה אבל לא מצליח לתפוס ביטחון? אספנו בשבילכם כמה טיפים איך לגשת אליה ולעשות רושם טוב

| פורסם 06/01/11 18:16:09

היא עוברת בשכבה ואתה לא יכול להפסיק להסתכל, אתה חושב עליה הרבה יותר ממה שאתה "צריך", כל משפט שלה הוא פנינת חוכמה, וכל תנועה שלה היא כמו של רקדנית בלט ענוגה? יש מצב שאתה מאוהב!

נער ונערה יושבים על הדשא תיגש אליה | תמונת AVI: עדי רם, חדשות אז במקום לשבת בפניה ולהסתכל עליה, להתבייש ולא לגשת, להפחיד אותה או סתם להציק לה, תעשה את זה נכון. ולמרות שאהבה נראה כמו הדבר הכי ספונטני בעולם, יש כמה דברים שכדאי לעשות כדי ליצור רושם טוב, ולגרום לה לחבב אותך.

תתיידד איתה

אתה לא יכול לגשת אל בחירת ליבך ככה סתם, מבלי שהיא ממש מכירה אותך ולצפות שהיא תרצה לצאת איתך. נסה להתקרב אליה, תסתובב במקומות בהם היא מסתובבת, דבר עם חברים שלה, כנס לאט לאט לעולמה, כך שביום שתרצה להזמין אותה לצאת היא לא תיבהל ותחשוב שנפלת עליה מהירח.

תגרום לה ליהנות איתך

כולם אוהבים ליהנות, וגם ילדת אימו עם פוני על העין, עמוק עמוק בפנים רוצה שיהיה לה כיף ותעדיף להיות עם  אנשים חיוביים שגורמים לה לצחוק ולא עם מישהו שרק מדכא אותה.

תהיה כיפי, תגרום לה לצחוק, ספר לה סיפורים מעניינים, ולא כאלו שמעניינים רק אותך, תנסה לחשוב מעיניה שלה. האם באמת מעניין אותה כמה אנשים הרגת אתמול ב"קאונט סטרייק"? סביר להניח שאתה כבר יודע את התשובה לבד.

ומצד שני, תקשיב לסיפורים שלה, תן לה הרגשה שהיא חשובה, כולם אוהבים להרגיש שלדברים שלהם יש ערך.

תהיה בטוח בעצמך

נער ונערה מחייכים ואוכלים פיצה על ספה תציע לה ללכת לאכול פיצה | צילום: jupiter images כן, כשאנחנו צעירים קל להרגיש חוסר ביטחון, ולחשוב לעצמנו "מה אני בכלל שווה?" אבל אנחנו מוכנים לחתום לך כאן שזה עוד יעבור. ואם זה יעבור, אז הכי מהר שאפשר, כי חבל על השנים הכי יפות שלך.

אז אם אתה עדיין לא מרגיש שווה, תשב עם עצמך, קח נייר ועט (אפשר גם במחשב) ותעשה רשימה של התכונות הטובות שלך, בטוח יש לך כאלה. אחרי שתרשום אותן, תתמקד בהן, כל פעם שתרגיש לא שווה מספיק תחשוב על הדברים הטובים שיש בך.

לשאול אותה

כן, אנחנו יודעים שזה מפחיד, הברכיים רועדות ובא לך לקבור את עצמך. אבל פשוט תחשב על זה שאין לך מה להפסיד, הילדה שאתה רוצה לא שלך כרגע, ואם לא תיגש אליה, היא לעולם לא תהיה שלך. ובמקרה הכי גרוע, גם אם היא תגיד לך לא, תדע שלפחות ניסית, זה עדיף בכל אופן מאשר לשבת עוד 10 שנים ולתהות "מה היה אם...".

אם אתה לא מרגיש בטוח, אתה לא חייב להיות יותר מדי ישיר. תציע לה להיפגש בקניון, בהופעה או באיזה מסיבה, במקום בו תרגיש בנוח. אם היא תגיד לך לא, תמיד תוכל להתנהג כאילו הזמנת אותך סתם להסתובב עם חברים, ואתה הולך לעשות את זה גם בלעדיה.

תתקרב אליה, אל תבהיל אותה, תגרום לה לחייך, תשדר ביטחון, אבל הכי חשוב, פשוט לך על זה ותזכור, תמיד עדיף להצטער על משהו שעשית מאשר על משהו שלא עשית.

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: אהבה   נוער  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן