makoland

מיוחד: אזור שלם של משחקים לשניים

אנחנו מזמינים אתכם להעביר שעות ארוכות של כיף והנאה באזור המשחקים לשניים שלנו. כי כשמשחקים ונהנים - אז הכי טוב לחלוק את זה ביחד עם חבר טוב או עם מישהו שאתם מתים לנצח אותו

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 16/06/11 11:15:41

אין תמונה משחק כורה הזהב - מומלץ! עוד שנייה וחצי יוצאים אל החופש הגדול - איזה יופי או אוי ואבוי? חופשי זה לגמרי כיף ומשוחרר, אבל גם עלול להיות לגמרי לבד ומשעמם כשאוזלים הרעיונות מה לעשות. אחת מן הדרכים הנפלאות לא להרגיש שהזמן טס היא להתיישב מול המחשב ולהתחיל לשחק. ולשחק. ולשחק. אנחנו יכולים לעשות את זה במשך שעות, במיוחד כשמדובר במשחק ממכר.

החוויה הזו עשויה להיות פי כמה מהנה כשמכניסים אל המשחק יריב אמיתי, שיושב ממש לידנו. זה יכול להיות חבר או אחד מקרובי המשפחה. בעוד שלמחשב אנחנו מקסימום יכול לעשות פרצוף חמוץ במקרה והוא ניצח אותנו, לשחקן האמיתי אנחנו יכולים לעשות "ריגשי" רציני. לפרוץ בבכי על מר הפסדנו או לאסוף את עצמנו ולהגיד לו בחזה מורם: "במשחק הזה היה לך מזל של מתחילים. נראה אותך מנצח אותי בסיבוב הבא!"

אין תמונה מרוץ בהרים - נראה מי יגיע ראשון

לקראת החופש הגדול, אנחנו מזמינים אתכם להיכנס למתחם המשחקים בשניים שיש לנו כאן באתר, וליהנות משעות של הנאה צרופה.למה אתם מחכים? היכנסו והתחילו לשחק, ולשחק, ולשחק...

מחכים לכם שם משחקים נפלאים כמו "בועות בצרורות", שבו צריך לפרוץ את כל הבועות המקפצות, "כורה זהב" שבמהלכו המטרה של כל אחד מן היריבים לאסוף את כל גושי הזהב במכרה לפני השחקן השני, "מרוץ בהרים" שבו עליכם להגיע לסוף המסלול בזמן הקצר, לפני שחבר שלכם ישיג אתכם, וזה יהיה לא נעים. מומלץ מאוד גם משחק "קרב סומו" שבו המטרה שלכם היא להשמיד את האויב בעזרת תרגילי סומו מרשימים. יש עוד מלא משחקים, אתם מוזמנים להיכנס ולהתחיל לכייף.

אין תמונה קרב סומו - אז מי יותר חזק?

 

>>בואו לשחק במתחם המשחקים לשניים!

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן