makoland

כך תשיגו את הלוק של הסלבס

הג'ינס של סלינה גומז, הצעיף של ג'סטין ביבר והחולצה של ניק ג'ונאס: אספנו בשבילכם את פריטי היום יום של הסלבס, שגם אתם תוכלו לאמץ

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 09/06/11 17:04:25

כולנו רוצים להראות מדי פעם כמו כוכבים הוליוודיים זוהרים ומלאי סטייל, וממי נוכל ללמוד להתלבש כמו כוכבים אם לא מהכוכבים עצמם? חקרנו, בדקנו ומצאנו את פריטי הלבוש האהובים על הסלבס הצעירים של הוליווד והבאנו לכם את הרשימה הכי מלאת סטייל של הפריטים הכי שווים מהארונות של הסלבס.

אין תמונה סלינה גומז אוהבת ג'ינס צמוד

סלינה גומז

אתם אולי מכירים את סלינה גומז בתור אלכס רוסו מ"המכשפים מבוורלי פלייס" או בתור החברה של ג'סטין ביבר, אך בנוסף לכל אלה אפשר להוסיף לה את התואר אחת המתלבשות הטובות של הוליווד הצעירה. לא מזמן השיקה גומז קו אופנה משלה תחת השם "Dream Out Loud" והפריט האהוב עליה במלתחה הפרטית שלה הוא מכנסי "ג'גינגס" - טייטס צמודים בהדפס ג'ינס. בראיון למגזין 'פופס' סיפרה גומז "אני מתה על מכנסי ג'גינגס, הם כל כך נוחים!", מי אנחנו שנתווכח?

אין תמונה ונסה גם בקטע של ג'ינס

ונסה הודג'נס

ונסה הודג'נס הכריזה על עצמה כמכורה קשה לג'ינסים, והפריט האהוב עליה הוא זוג מכנסי ג'ינס של המותג האמריקאי "J Brand" בשווי 158 דולר. ונסה מתה על העיצוב המוארך שלהם, והיא אומרת שבתור בחורה לא גבוהה הם עושים פלאים לגזרה שלה.

אין תמונה ניק אוהב את קוסטלו

ניק ג'ונאס

כוכב להקת "ג'ונאס בראדרס" וזמר די מצליח פני עצמו, ניק ג'ונאס מת על חולצה עם הדפס של כוכב אחר וזמר מאוד מצליח משנות ה-70, אלביס קוסטלו, אותה קיבל במתנה. ואנחנו מקווים בשביל האח הצעיר לשלישייה המוכשרת הזו שביום מן הימים גם הוא יגיע לאותה רמת הצלחה.

אין תמונה ג'סטין והצעיף הסגול

ג'סטין ביבר

אם הביברמאניה סחפה גם אתכם ויצא לכם לעקוב אחרי הסטייל הייחודי של ג'י.בי. סביר להניח ששמתם לב לרומן המתמשך שלו עם הצבע הסגול. בהופעות, בצילומים או סתם בפפראצי מהרחוב ייצא לכם לראות את ג'סטין ביבר עם הרבה פרטים סגולים, כך שזו לא ממש הפתעה שהפריט האהוב על ג'סטין ביבר הוא הצעיף הסגול בגוון-חציל שלו. אחרי שקצוות השיער שלו נמכרו ב-40 אלף דולר, כמה הייתם משלמים על הפריט הזה?

אין תמונה ריהאנה בג'ינס רחב

ריהאנה

גם ריהאנה היא חובבת ג'ינסים לא קטנה, ובארון שלה תוכלו למצוא 'לא מעט' מהם, בלשון המעטה. "ליום יום אני אוהבת ג'ינסים שאמורים להיות סקיני, אבל הם לא צמודים. אני אוהבת שהם קצת גדולים, אולי אפיל במידה או שתיים יותר ממה שאני בדרך כלל לובשת. כשאני יוצאת אני אוהבת ג'ינסים קצת יותר צמודים, כי הם מחמיאים למבנה הגוף שלי", ועכשיו בנות, כמה הייתן רוצות לצאת למסע שופינג עם ריהאנה?

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן