makoland

הוריה של מיילי סיירוס מתגרשים

זמנים לא קלים עוברים על הזמרת הצעירה מיילי סיירוס, הוריה, זמר הקאנטרי בילי ריי סיירוס ואשתו לטיסיה "טיש" סיירוס הכריזו אתמול כי בכוונתם לפרק את החבילה ולסיים נישואין של 17 שנה

מקולנד | פורסם 28/10/10 16:43:21
אין תמונה ההורים של מיילי מתגרשים...

 זמנים לא קלים עוברים על הזמרת הצעירה מיילי סיירוס, הוריה, זמר הקאנטרי בילי ריי סיירוס ואשתו לטיסיה "טיש" סיירוס הכריזו אתמול כי כי בכוונתם לפרק את החבילה ולסיים נישואין בני 17 שנה. 

"כמו שאתם יכולים לנחש, זה תקופה מאוד קשה עבור המשפחה. אנחנו מנסים לעבוד על כמה נושאים אישיים ומעריכים את התמיכה והתפילות שלכם" הודיעה הזוג בהצהרה לעיתונות. 

"ראינו את זה מתקרב כבר הרבה זמן" מדווח מקור מקורב למשפחה "זו הבחירה הטובה ביותר עבור שניהם" ומוסיף כי למרות השמועות בצהובונים לא מעורב בעניין צד שלישי. 

הזוג המלכותי של הקאנטרי נישא בדצמבר 1992. לביילי ריי וטיש נולדו שלושה ילדים ביחד, הבת הבכורה מיילי בת ה-17, הבן ברייסון בן ה-16 והאחות הקטנה נועה לינדזי בת ה-10. בנוסף לכך, אימץ הזמר את שניה ילדיה של טיש מנישואין קודמים, הזמר טרייס בן ה-21 זמר וגיטריסט גם הוא, וברנדי בת ה-23.

בראיון לרשת אי.בי.סי בשנת 2004 סיפר בילי ריי כי מיילי נולדה במהלך שנת 1992 כשהזוג עוד לא היה נשוי, והנישואין שנערכו בסוף אותה שנה היו סודיים ונעשו בניגוד לעצת חברת התקליטים שלו.

הוריה, נתנו לביתם הראשונה את השם דסטני הופ (תקווה), כי הם האמינו שהיא תגיע להשגים גדולים בחייה, וקראו לה בשם החיבה "סמיילי" (חייכנית) כי היא, לפי דבריהם, הייתה תינוקת חייכנית ושמחה, ובהמשך הדרך ה-ס' נפלה, ודסטני הופ הפכה פשוט למיילי סיירוס.

 הזמר בן ה-49 וטיש בת ה-43 הגישו את מסמכי הגירושן שלהם אתמול במדינת טנסיי, בגין חילוקי דיעות לא ניתנים לגישור. הזוג לשעבר, ביקש משמורת משותפת על הילדים וחלוקה שווה של הרכוש. 

אנחנו מאחלים למיילי שתעבור בהצלחה את התקופה הקשה, ותחגוג את יום הולדתה ה-18 שיערך תוך פחות מחודש באושר ולא תפסיק להיות "סמיילי".

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: מיילי סירוס  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן