makoland

יש לנו זוכה נוסף ב"אל תפיל את המיליון": "שיחקתי בכל יום במשחק ומאוד קיוויתי לזכות"

איזו התרגשות: גם אלון אופיר, בן ה-11, מקרית מוצקין זכה בגרסת הילדים של השעשועון הפופולארי "אל תפיל את המיליון". אופיר זכה בטלוויזיה עם מסך LED יוקרתי. שיחק אותה בגדול. רוצים גם? כנסו ושחקו. רק אל תפילו

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 26/06/11 16:21:08
אלון אופיר אלון אופיר - היה שווה לשחק ולהשתפר עד לניצחון | צילום: תומר ושחר צלמים

 

"שיחקתי בכל יום במשחק ומאוד קיוויתי לזכות", אומר אלון אופיר, בן 11, זוכה מאושר נוסף בטלוויזיה השווה עם מסך LED. "שמחתי לשמוע על הזכייה וכבר הודעתי לכל המשפחה". אלון מתכנן להציב את הטלוויזיה בחדר שלו ולצפות כשייצא לו.

מסתבר שהוא בחור דיי עסוק - הוא מתאמן באמנויות לחימה, יש לו מנוי לחדר כושר לילדים והוא גם לוקח חלק בפרוייקט מחוננים במכללת אורנים. אך אל דאגה, הוא ימצא גם זמן ליהנות מהטלוויזיה החדשה. תסמכו עליו.

למי שעדיין לא יודע ולמי שרוצה גם לזכות (שאלה כולם, לא?) - נזכיר שעלתה אצלנו באתר גרסה מיוחדת לילדים של השעשועון הפופולארי "אל תפיל את המיליון". אז בואו לשחק גם אתם ולזכות בטלוויזיה שתוכלו לשבת מולה עם החברים ולצפות בשעשועון האהוב ביחד, או בכל תכנית אחרת שאתם אוהבים.
איך זה עובד? בסיום המשחק שלחו לנו את התוצאה שלכם, ובעלי התוצאות הטובות ביותר יזכו, ויש לנו עוד הרבה טלוויזיות לחלק לכם. אז למה אתם מחכים? לכו לשחק ולהתאמן עד שתהיו הכי טובים.

ארז וברקע אלירז מי שמפיל יוצא חציל

 >>אז למה אתם מחכים? בואו לשחק בגרסת הילדים של "אל תפיל את המיליון" ולזכות בטלוויזיה שווה

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: אל תפיל   שעשועון   זוכה  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן