makoland

זה רק אני והגלשן שלי: טיפים מסקייטר מקצוען

כוכב הסקייטבורד בן ה-15 קיט' בלדסר הספיק לשבור שיא גינס בספטמבר 2008, כשביצע 346 פעלולי קפיצת "אולי" רצופים. עכשיו הוא מוכן ללמד אתכם כמה טריקים עם הגלשן. אל תנסו מה שאנחנו לא היינו מנסים...

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 12/09/11 13:49:22

אין תמונה וואו, איך הוא עושה את זה?

אם תמיד חלמתם להיות סקייטרים מגניבים, לראות את העולם ממשטח עם גלגלים, לעשות סליידים על המעקים וסיבובים של 360 מעלות באויר, אז יש לנו הפתעה מיוחדת בשבילכם. כוכב הסקייטבורד בן ה-15 קיט' בלדסר הספיק לשבור שיא גינס בספטמבר 2008, כשביצע 346 פעלולי קפיצת "אולי" רצופים, ועכשיו הוא מוכן ללמד אתכם כמה טריקים עם הגלשן.

שיא עולם היה מטרה אישית חשובה עבור קיט' ובשלוש השנים שחלפו הוא הפך לדמות מוכרת בעולם הסקייטינג. בשנת 2009 נבחר קיט' על ידי מגזין "ספורטס אילוסטרייטד" לאחד מ-10 ילדי השנה בספורט והפך לסקייטר הראשון שהיה מועמד לתואר. בלדסר השתתף בתחרויות וטורנירים בכל רחבי ארה"ב וזכה באינספור פרסים נחשבים.

קיט' מתאמן על הסקייטבורד בחצר האחורית שלו מדי יום ועל הדרך נהנה מכל רגע, "אני פשוט מבלה ונהנה להעביר את הזמן עם חברים, אנחנו אוהבים להיות יצירתיים ולעשות מה שבא לנו על הסקייט". הטיפ הכי טוב שתוכלו לקבל ממנו הוא בדיוק זה: תתאמנו מדי יום, עשו את זה עם חברים, תהנו ותשתפרו בקלות. הטיפ שלנו אליכם: תעשו את זה בזהירות!

תלמדו איך ליפול:

"תהיו מוכנים להרבה נפילות כשאתם מתחילים, לכן זה חשוב ללמוד איך לקבל מעידות", אומר קיט' ששבר יותר מ-11 עצמות במהלך 8 השנים בהן הוא מתאמן. "היו לי בעיקר שברים בידיים ובאגן, עברתי 3 ניתוחים במרפק ואחד בפרק כף היד, זעזועי מוח, הרבה טפרים, שיניים שבורות, רצועה קרועה בקרסול ועוד המון פציעות שאני כבר לא זוכר". כדי לא לעבור דברים כאלה כדאי לכם ללמוד איך ליפול נכון.

"אם אתם רואים שהנפילה גדולה מדי מכדי פשוט לנחות על הרגליים, השתמשו בהן לריכוך הנפילה. סגרו את הגוף לצורה של כדור ותתגלגלו על הכתף", ומעבר לזה מוסיף קיט': "תמיד תשתמשו במגנים ובציוד בטיחות".

איך לקפוץ מרמפה:

"התחילו כשה'זנב' של הסקייטבורד נמצא על קצה הרמפה, לאחר מכן דחפו למטה עם הרגל הקדמית והישארו במרכז הסקייטבורד", אומר קיט'.

איך לבצע קפיצת "אולי":

בתרגיל הבא אתם תטוסו באוויר. אתם יכולים לבצע אותו על משטח שטוח או על רמפה. שימו את הרגל הקדמית מעט מאחורי הגלגלים הקדמיים ואת הרגל האחורית על זנב הסקייטבורד כשחלקה מחוץ למשטח. התכופפו כאילו אתם עומדים לקפוץ והרימו את הקרש באוויר על ידי דחיפת החלק האחורי עד שהוא מגיע למצב כמעט מאונח לרצפה. לאחר מכן החליקו והורידו את הקרש חזרה אל הרצפה עם הרגל הקדמית, וספגו את הזעזוע כשאתם מקפלים את הרגליים. אם אתם עושים אותו נכון התרגיל נראה כמו קפיצה כאשר הסקייטבורד "מודבק" לרגליכם.

זה ייקח לכם זמן ואימונים, אך ברגע שאתם שולטים ב"אולי" זה יהיה הבסיס שלכם לתרגילים רבים אחרים.

והכי הכי חשוב: לגלוש בזהירות!

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: קיט' בלדסר   סקייטינג  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן