makoland

מוצרי החלב הכי מוזרים

חג השבועות הגיע ואיתו שלל מאכלי חלב טעימים: עוגות גבינה, גבינות למיניהן ומעדני חלב. יאמי! זה זמן טוב לבדוק מה קורה במדינות אחרות, בהן אפשר למצוא גם גבינה לשתיה וגלידת בשר. לכבוד חג שבועות: מוצרי החלב הכי הזויים בעולם!

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 27/05/12 00:57:51

חלב בטעם חלב

לפני מספר שנים העבירה ממשלת ניו-זילנד חוק האוסר על סופרמרקטים למכור חלב "רגיל" בניסיון לקדם את אלפי המחלבות הקטנות שפזורות בשטחיה. לחנויות הגדולות עדיין היה מותר למכור חלב בטעמים, בהנחה כי מדובר בסוג של משקה קל ולא במוצר בסיסי.

מוצרי גבינה מוזרים איך עושה פרה? מווו | צילום: oddee.com

הסופרמרקטים הגיבה בדרך הכי פשוטה שיש, על ידי ייצור "חלב בטעם חלב" – חלב רגיל בתוספת אבקת חלב. החלב החדש היה כל כך דומה לחלב הרגיל שאנשים המשיכו לקנות אותו בשמחה. לאחר כמה חודשים נאלצה הממשלה לבטל את החוק.

גבינת מוס

האייל הקורא הוא סוג של אייל החי באמריקה ובצפון אירופה, ויכול להיות ששמעתם עליו בשמו האמריקאי Moose. האייל הקורא הוא החיה הגדולה ביותר במשפחה האיילים ואם מנוחתו מופרעת על ידי אדם הוא יכול בקלות לנגח אותו בקרניו הענקיות, מה שהופך את חליבתו לעסק מסובך.

מוצרי גבינה מוזרים יש גם מוס שוקולד? | צילום: oddee.com

מחלבה אחת בעולם, השוכנת בבג'ורהולם שבשבדיה מייצרת גבינת מחלב האייל הענקי. כריסטופר ואולה ג'והנסון מחזיקים שלוש מוסיות נקבות שנותנות חלב ממנו מייצרים כ-300 ק"ג גבינה בשנה, זו הסיבה שהגבינה המיוחדת הזו נמכרת במחיר של עד אלף דולר לקילוגרם.

גבינת אפואס

התמונה הבאה לא תוכל להעביר לכם את גודל הזוועה, ואנחנו באמת מדברים על מפגע סביבתי. הגבינה תמימת המראה הזו עשויה מחלב פרות לא מפוסטר שנשטף בברנדי תפוחים צרפתי – התוצאה היא הגבינה המסריחה ביותר בעולם, כל כך מסריחה שהעברתה או אכילתה נאסרה בכל כלי התחבורה הציבורית בצרפת, ולצרפתים כידוע בדרך כלל אין בעיה עם ריחות...

מוצרי גבינה מוזרים גבינה שצריכה לשים דיאודורנט | צילום: oddee.com

בירת חלב

אחד השילובים הכי הזויים ששמענו עליהם לאחרונה הוא BILK - שילוב בין המילים MILK ו-BEER. הרעיון המקורי שייך לבנו היפני של בעל מבשלת בירה שעבד בתחום החלב והחליט לשלב עסקים עם אבא וליצור את בירת החלב הראשונה בעולם.

כמות החלב ב"בילק" מהווה כשליש מהרכבו ומי שזכה לטעום ממנה מספר כי טעמה פירותי ועדין.

מוצרי גבינה מוזרים לחיים! | צילום: oddee.com

גבינה לשתיה

הקיץ כבר כאן והשמש קופחת, אז אולי תרצו לרענן את עצמכם עם איזו כוס גבינה קרה. כן, שמעתם נכון, אנחנו מדברים על גבינה לשתייה. משקאות הגבינה של חברת "NEEDS" מגיעים בשלושה טעמים, רגיל, אוכמניות והדרים. בחברה משתמשים בהליך ייחודי להורדת המתיקות של המשקה. מי שטעם מספר כי בטעם הוא מזכיר יוגורט, רק עם טעם לוואי של גבינה צהובה...

מוצרי גבינה מוזרים יש לכם אומץ לקחת שלוק? | צילום: oddee.com

גלידה בטעם בשר

אם הזדעדעתם מהכותרת חכו שתשמעו על מגוון הטעמים הנפלא. גלידת לשון בקר, גלידת סוס וגלידת כנפי עוף. כן, כן, סוס!

אין לנו מושג מי ואיך הגיע לרעיון של גלידת בשר, אבל אחרי כל המעדנים היפניים לא היינו כל כך מופתעים מהשילוב. כל זאת עד ששמענו על הגלידה בטעם סוס. אנחנו כבר מתחילים לפחד מהיום בו איזו חברת מזון יפנית תחליט לחדש עם הטעם המרענן של יוגורט בטעם תיירים...

מוצרי גבינה מוזרים גלידה בטעם עוף... | צילום: oddee.com

גבינת מאגוט

הגבינה הבאה לא מומלצת לבעלי קיבה רגישה, למעשה היא אינה מומלצת לבעלי קיבה בכלל. גבינת המאגוט (maggot cheese) האיטלקית, מיוצרת באי סרדיניה והיא עשויה מחלב עיזים מלא בעובש. אבל זה ממש לא הבעיה העיקרית שלה.

גבינת המאגוט, או בשמה המקורי "קאזו מארזו", מיוצרת מגבינת עיזים אליה מתווספות תולעים מיוחדות אשר, כך מסתבר, אוכלות את עודפי השומן והופכות אותה לרכה במיוחד. תושבי סרדיניה אוכלים אותה אחרי שהם מוציאים את התולעים, ולפעמים בלי להוציא אותן כלל. אנחנו לא היינו אוכלים אותה, מבחינתנו כבר עדיף חלב אם. בקרטון.

מוצרי גבינה מוזרים מצאתי תולעת בגבינה! | צילום: oddee.com

 

>> רוצים ללכת לסרט "הנוקמים" על חשבוננו?

>> רוצים גם זוג כרטיסים במתנה ל"גברים בשחור 3"

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן