makoland

נכנסות לקצב

את מי בלה וזנדיה מעריצות? למה הן החליטו להפוך לשחקניות? איזה טיפים לריקוד יש להן עבורכם? ומה הן חושבות על המעריצים? לכבוד העונה השלישית של "שייק" בלה וזנדיה מספרות הכל

מאיה בניטה | מעריב לנוער | פורסם 13/05/13 15:05:41
שייק, בלה וזנדיה החברות הכי טובות. בלה וזנדיה | צילום: ערוץ דיסני

תגבירו את המוזיקה, היכנסו לקצב ותתחילו לזוז כי העונה השלישית של "שייק" התחילה. כולכם בוודאי מכירים את הסדרה המספרת על רוקי בלו וסיסי, חברות שמגשימות חלום ומופיעות כרקדניות רקע בתוכנית טלוויזיה לרקדנים בשם "שייק, שיקגו". "שייק" הפכה מזמן ללהיט היסטרי וגרמה לצופים רבים לקום מהספה בסלון ולהתחיל לרקוד. אל תגידו לו שסיפרנו לכם, אבל גם תומס לפעמים רוקד מול הטלוויזיה. בכל אופן, בלה טורנה, המגלמת את רוקי, וזנדיה קולמן מספרות לנו הכל על הסדרה, על אהבה וכמובן על ריקודים. מוכנים?

נולדו לרקוד

מה גרם לכן להחליט להיות שחקניות בגיל כל כך צעיר?

זנדיה: "אני זוכרת פעם אחת כשצפיתי ב'האנה מונטנה' ופשוט התחלתי לבכות. הייתי מאוד עצובה שהיא זוכה לשחק בטלוויזיה ואני לא. וחוץ מזה, תמיד הלכתי למחזות כשהייתי קטנה והיתה בי אהבה למשחק".
בלה: "אני רציתי להיות שחקנית מאז ומעולם, אבל כולם אמרו לי שאני לא מסוגלת, בגלל לקויות הלמידה שלי. החלטתי להוכיח להם שאני כן מסוגלת. התגברתי על לקות הלמידה שלי בעזרת קריאה. לפעמים בריקוד לקות הלמידה שלי קצת מקשה, כי אם אומרים לי "ימין" ואני זזה לשמאל, אבל אני מצליחה להתגבר על כך בעזרת אימון".

תאמינו או לא, אבל בלה למדה לרקוד רק כשהתקבלה ל"שייק". במשך שישה חודשים היא התאמנה בריקוד, ולקחה שלושה שיעורי ריקוד בכל ערב. זה כמובן השתלם כי היא וזנדיה רוקדות ממש כמו מקצועניות.

עד כמה אתן נהנות לרקוד?

בלה: "אנחנו מאוד אוהבות לרקוד! הריקוד מאוד שימושי עבורי כי אני לא אוהבת ללכת למכון כושר, והריקוד הוא דרך מצוינת להישאר בכושר ולהיות בריאה. הוא גם גורם לי להרגיש ביטחון עצמי, וכשאני עושה איזו תנועה וכולם מוחאים לי כפיים וזה מאוד מעודד אותי".

זנדיה: "הריקוד הוא כיף גדול ודרך לבטא את עצמך, הוא גורם לי להרגיש שמחה. בכל פעם שאני שומעת מוזיקה אני רוקדת. קשה לנו לפעמים להאמין שיש לנו את העבודה הטובה בעולם. אנחנו רוקדות כל היום ב'שייק' וזה מאוד מגניב".

ד"ש למעריצים

אם גם אתם רוצים יום אחד לרקוד כמו הבנות בשייק, לבלה יש עצה בשבילכם: "כדאי שתתמקדו בדבר אחד. תמיד יהיה משהו שתאהבו יותר ולרוב באותו תחום תהיו טוב יותר. אני מתמקדת יותר במשחק כי אני יודעת שזאת האהבה הכי גדולה שלי".

על אף שהן זוכות להצלחה גדולה, החיים של בלה וזנדיה לא היו תמיד קלים. "כשהייתי צעירה יותר הציקו לי כל יום בבית הספר", מספרת בלה. "למרות זאת אני חושבת שאם זה לא היה קורה לי לא הייתי מגיעה לאן שהגעתי. בכל יום אני מרגישה קצת חוסר ביטחון עצמי אבל אני מתגברת על כך בזכות חברות טובות כמו זדניה".
זנדיה מוסיפה: "עכשיו יש לי ביטחון עצמי גבוה יותר מבעבר. פעם הייתי ביישנית ופחדתי שישפטו אותי. כשאני עצובה אני רק צריכה להיזכר שאני משחקת עם החברה הטובה שלי בטלוויזיה. לא כולם יכולים להגיד את זה לעצמם".

בלה, את חושבת שאת מהוות מודל לחיקוי עבור בנות?

"לא ממש. אני יודעת שיש בנות שרואות בי מודל לחיקוי, אבל אני לא מנסה להיות מושלמת כי המעריצים אוהבים אותי כמו שאני, מוזרה".

ואם כבר דיברנו על מעריצים, אז זנדיה מאוד מאושרת שהם קיימים: "אני אוהבת אותם. כל מפגש עם מעריצים הוא מיוחד עבורי. בכל פעם שמבקשים ממני חתימה או תמונה אני משתדלת לעצור ולתת אותה, גם אם אני ממש ממהרת. הם הסיבה לכך שיש לי עבודה כזאת נפלאה".

גם בלה עצמה מעריצה מפורסמים: "אני אוהבת את הארי סטיילס ואת כל להקת וואן דיירקשן. אני מתה על המבטא הבריטי שלהם! וגם פעם פגשתי את מיילי סיירוס והיא בחורה מדהימה".

שייק, בלה וזנדיה פוזה החברות הכי טובות | צילום: ערוץ דיסני

תמיד ביחד

אתן נוהגות לצאת לדייטים?

זדניה: "לא מרשים לי לצאת עם בנים עד שאהיה בת 16 ובכל מקרה אין לי הרבה זמן בגלל הקריירה".
בלה: "יש לי חבר בשם טריסטאן. הוא שחקן כדורסל בנבחרת בית הספר. הוא מתרחק מאוד מעולם המפורסמים. הוא רומנטי ותמיד נוהג להביא לי פרחים ולהשאיר לי מסרים חמודים על המראה בעזרת אודם".
בלה וזנדיה מספרות שהן חברות מאוד טובות, כמעט ולא רבות ונוהגות לעשות הרבה דברים כפיים ביחד. "לי ולבלה יש הרבה בדיחות פרטיות כשחלקן על הסדרה 'שייק'".

בלה, מה הדברים שאנשים לא יודעים עלייך?

"אני משוגעת על אוכל חריף וכבר בגיל 9 אכלתי פלפל חריף שלם. אני מאוד אוהבת חתולים וגם לנקות את השיניים עם חוט דנטאלי. אני מסוגלת לנקות אותם במשך שעתיים ביום".

זנדיה, מה את הכי אוהבת ב"שייק"?

"אני אוהבת את העובדה שאנחנו עוסקים בסדרה בנושאים שמעסיקים ילדים ובני נוער. זה מאוד נחמד לראות שרוקי וסיסי הן לא מושלמות ושגם להן יש בעיות כמו לכל אחד אחר".
זו גם הסיבה שאנחנו אוהבים את הסדרה! ובגלל הריקודים כמובן.

העונה השלישית של "שייק" משודרת בימי חמישי בשעה 19:00 בערוץ דיסני

כנסו לפייבוק שלנו וקבלו עוד עדכונים חמים

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: שייק   בלה וזנדיה   דיסני  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן