makoland

בוקר טוב תלמידים, פתחו מחברות מגניבות

לכולם יש מחברת של אנגרי בירדס או של קיטי, זה לא מקורי ומגניב באמת. אם אתם רוצים לדעת איך מכינים מחברת מיוחדת שאין לאף אחד, תוכלו ללמוד בכתבה הבאה איך עושים את זה בעזרת דפים מצויירים מתוך ספרים ישנים. זה יוצא מדהים!

המהדורה הצעירה | פורסם 07/09/11 11:34:34 

יש לכם מושג מתי הסינים התחילו לייצר את הנייר? זה היה ממש מזמן - בשנת 105 לספירה, כמעט לפני אלפיים שנה. היום אומרים שעוד מעט לא יהיה נייר והוא ייעלם מהעולם, שהכול נרשום בגאדג'טים ומחשבים שרק נראים כמו נייר, אבל אפשר להירגע: ייקח זמן עד שהנייר באמת ייעלם. בינתיים שי בארי פגשה שניים שאוהבים נייר באופן מיוחד - איציק שהופך ספרים ישנים למחברות מקסימות וטלי שמציירת מנדלות.

איציק מנהל חנות מיוחדת בתל אביב, Notbook, שמייצרת יומנים, ספרים ופנקסים מדפים של ספרים ישנים. "תמיד רציתי מחברת מיוחדת, מקורית, אז החלטתי להכין לבד", הוא אומר. "זה התחיל ממחברת אחת והמשיך ועבר הרבה גלגולים". הוא ראה הרבה ספרים זרוקים ברחוב או בפחי זבל והתחיל לאסוף אותם ברחוב. אז נולד הרעיון לקחת דפים תלושים וקרועים ולהפוך אותם לכריכה של מחברות על ידי חיתוך והדבקה על קרטון. הוא מדגיש שלא מדובר בלהרוס ספרים חדשים וטובים אלא לקחת משהו ולהשתמש בו עוד פעם.

רוצים לראות עוד ולהיות מעודכנים?  צפו בתכנית המלאה ב-VOD של מקולנד

צפו ב"מהדורה הצעירה" ביום שישי בשעה 14:45 בערוץ 2. מומלץ!

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן