makoland

מפלצות או לא להיות

מה הייתם עושים אם הייתם מגלים שבבית שלכם מסתתרות שלוש מפלצות - נוטשים את הבית בצעקות או מנסים להתחבר עם היצורים המוזרים? אנחנו שואלים כי זה מה שקרה לאדי מהסדרה "המפלצות שלי". בואו לקרוא איך זה נגמר...

דודו בן שטרית | מעריב לילדים | פורסם 03/10/11 11:30:48

כל משפחה והצרות שלה, נכון? במיוחד אם אתם משפחה כזאת שרק עכשיו עברה דירה. קשה להסתגל למקום חדש, הכל נראה מוזר ושונה ולפעמים קצת מפחיד. משאירים חברים מאחור ועכשיו צריך להתמודד עם המטלה הנוראית הזאת של חיפוש חברים חדשים.

גם משפחת קרלסון, מהסדרה החדשה שמשודרת ב"ערוץ הילדים", "המפלצות שלי", צריכה להתמודד עכשיו עם המפלצות שלה. הם הרגע עברו מאוסטרליה לאנגליה, והמעבר לא היה פשוט כל כך לאף אחד מבני המשפחה, במיוחד לאדי בן העשר. מה שהם לא יודעים זה שבבית החדש שאליו עברו גרות מפלצות של ממש, ופתאום הצרות הרגילות שיש לכל משפחה נראות להם זניחות מאוד.

אין תמונה מפלצות חמודות דווקא

רציתי כלב, קיבלתי מפלצת

הסיפור של משפחת קרלסון מאוסטרליה מתחיל כשהם קונים את בית החלומות שלהם באנגליה ועוברים לשם. הבית נראה נפלא, והם אוהבים אותו מאוד, אבל הם לא יודעים שהבית עמד למכירה המון המון זמן ויש לזה סיבה טובה. במרתף הבית גרות שלוש מפלצות: האגיס, פינד ונורמן.

כל בן אדם נורמלי שרואה את השלוש נלחץ מאוד: האגיס נראה גדול ומאיים, לפינד יש המון עיניים, ונורמן... ובכן, נורמן פשוט מתנהג מוזר. אבל אדי בן העשר רואה בהן משהו אחר. אדי תמיד רצה חיית מחמד, במיוחד כלב, אבל אבא שלו לא הסכים. עכשיו יש לו הזדמנות לגדל לא אחת, לא שתיים, אלא שלוש מפלצות בבית! אבל איך שאר המשפחה תקבל אותן? זאת שאלה טובה.

בהתחלה אדי מנסה לשמור בסוד את המפלצות שגרות במרתף. אבל כשאחותו אנג'לה מגלה שהאייפוד שלה נעלם וקייט, אמו של אדי, חושדת שאדי לוקח יותר מדי סוכריות לימון, העניינים מסתבכים. אבל הצרה האמיתית מתחילה כשאבא ניק חושד שמשהו מוזר קורה בבית, והוא נחוש לחשוף את התעלומה. מהר מאוד מגלים הקרלסונים את האגיס, פינד ונורמן. האם הם יוכלו לחיות יחד בשלום? כדי לדעת את התשובה לזה תצטרכו לצפות בסדרה "המפלצות שלי".

אין תמונה נעים להכיר: האגיס, פינד ונורמן

אנחנו חושבים שהגיע הזמן להציג את המפלצות המדוברות, לא?

האגיס

האגיס הוא מפלצת ענקית, אדומה ופרוותית בעלת קרניים גדולות וישבן גדול לא פחות. במבט ראשון הוא נראה קצת מפחיד, אבל כשלומדים להכיר אותו מגלים שהוא בעצם אחד הדברים הכי חמודים עלי אדמות. אז נכון, יש לו מוח בגודל של אפון, והוא משמיע קולות ממש לא נעימים מהישבן, אבל אין דבר שהוא אוהב יותר מחיבוק גדול. טוב, אולי הוא אוהב ארוחות בוקר יותר מחיבוקים, אבל הבנתם את הרעיון.

מכיוון שהאגיס קצת טיפש, יש לו נטייה לשכוח לפתוח את הדלת לפני שהוא רץ דרכה (אנחנו די בטוחים שניק קרלסון תיקן את הדלתות בבית יותר מפעם אחד מפני שהאגיס עשה בה חורים בצורה של מפלצת גדולה ומבוהלת). אה, כן, זאת ההזדמנות לספר שהאגיס די פחדן. הוא מפחד כמעט מהכל, במיוחד ממפלצות. הוא מפחד מהן כל כך שהוא אפילו מפחד מעצמו! אז נכון, הוא די גרוע בלהיות מפלצת, אבל אנחנו אוהבים אותו למרות זאת, נכון?

פינד

פינד הוא ללא ספק המפלצת הקטנה ביותר מבין השלוש. הוא ירוק, משונה, ויש לו חמש, לא... שש, לא, שבע... אוף, קשה לספור כמה עיניים יש לו! אבל המון. ולמרות שהוא הכי קטן הוא ללא ספק זה שעושה הכי הרבה רעש. אם רק תיתנו לו הזדמנות הוא יתחיל לדבר ואז כבר לא יהיה אפשר לעצור אותו! הוא פשוט לא מפסיק לקשקש! מובן שיש לזה גם יתרונות. הוא תמיד יהיה הראשון שייעץ לאדי מה לעשות במקרה צרה, הוא תמיד יהיה הראשון שיציע מה לעשות ברגע משעמם, והוא תמיד יהיה זה שיגיד מילה טובה כשצריך.

פינד הוא ללא ספק הבוס של שלוש המפלצות. לא מפני שמישהו מינה אותו לבוס, הוא פשוט החליט ככה בעצמו! כן, הוא טיפה שתלטן, אבל בינינו, הייתם מעדיפים את האגיס הפחדן או את נורמן השתקן? אנחנו בטוחים שלא. וחוץ מזה, הוא היחיד שבאמת יכול להרשות לעצמו להגיד "ראיתי את זה! יש לי עיניים בגב!".

נורמן

נורמן הוא טיפוס ממש מוזר, אפילו יחסית לשאר המפלצות. הוא לא ממש מדבר, אלא יותר משמיע צלילים וקולות. היחיד שמצליח לפרש את הצפצופים של נורמן הוא פינד, וגם זה לא בטוח (לפעמים נדמה שפינד פשוט ממציא תרגום לשטויות שנורמן אומר). רוב הזמן נדמה שנורמן חי בעולם משלו. ואולי בגלל זה הוא מוזר כל כך.

אף אחד לא ממש יודע לפרש את ההתנהגות שלו. למשל, למה הוא מחליט ללבוש את התחתונים של ניק קרלסון על הראש? או למה הוא מחליט לפלרטט עם שואב האבק, או עם פח האשפה? כן, נורמן הוא מפלצת סגולה ומוזרה. אבל זה מה שהופך אותו למשעשע במיוחד. אין רגע משעמם כשנורמן בסביבה. הוא תמיד יעשה איזו שטות שתהפוך כל רגע מבאס לשמח ומצחיק, ובגלל זה חייבים לאהוב אותו.

>> "המפלצות שלי" משודרת בימים א'-ה' בשעה 18:15 בערוץ הילדים

הכתבה המלאה פורסמה בעיתון "מעריב לילדים"

>>רוצים לרקוד כמו ב"שייק"?


ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן