makoland

הנה הם שוב באים: הדרדסים המגניבים

האם דרדסית תמצא חיבור חדש למרושעים וקסי והקסוס? או שמא הדרדסים ישכנעו אותה שאהבתם אליה אמיתית? סרט ההמשך "הדרדסים 2" מחכה לכם

יעל גולן | מקולנד | פורסם 29/07/13 16:37:40

אין תמונה סרט גדול על גיבורים קטנים התגעגעתם אליהם? אל היצורים הכחולים והמתוקים? אז זהו, שהם כאן ובגדול. בעוד כמה ימים (1.8) תוכלו לראות את הדרדסים על המסך הגדול בקולנוע. רוצים תזכורת? "הדרדסים 2" הוא סרט גדול על גיבורים קטנטנים וגזעיים. קומדיה מצחיקה, שגם ההורים שלכם ישמחו לראות. 

נראה אותך, גרגמל

בסרט הדרדסים הראשון, הייצורים הכחולים לקחו ביס מהתפוח הגדול - העיר ניו יורק, ב"הדרדסים 2” הם נכנסים להרפתקה חדשה שלוקחת אותם לעיר האורות פריז שבצרפת. ויש גם את הקוסם הרע גרגמל שבורא זוג יצורים שובבים ומרושעים דמויי-דרדסים שנקראים "השטותניקים", אתם הוא מקווה לחטוף את תמצית הכוח הקסום של הדרדסים. אבל כשהוא מגלה שרק דרדס אמיתי יכול לתת לו את מה שהוא רוצה, ורק הכישוף הסודי שדרדסית יודעת, יוכל להפוך את השטותניקים לדרדסים אמיתיים, חוטף גרגמל את דרדסית ושולח אותה לפריז, שם הוא נערץ על ידי מיליונים בתור המכשף הגדול בעולם. חבריה הדרדסים קוראים לחבריהם בני האנוש כדי להציל את חברתם.

האם דרדסית, שתמיד הרגישה שונה משאר הדרדסים, תמצא חיבור חדש למרושעים וקסי והקסוס? או שמא הדרדסים ישכנעו אותה שאהבתם אליה אמיתית? לכו לראות וספרו לנו אם אהבתם.

אתמול (ראשון) התקיימה הקרנת הבכורה בישראל , כמו גם בעוד 162 מדינות ברחבי העולם. רשמים:

היכנסו לפייס שלנו 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: "הדרדסים 2"   סרט   דרדסים  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן