makoland

איך אתם חוגגים את יום הדרדס הבינלאומי?

ביום שבת הקרוב ייחגג יום הדרדס הבינלאומי שבמסגרתו יצויין יום הולדתו של פיו, יוצר הדרדסים. אירועי דרדסים יתקיימו ברחבי העולם וייעשה ניסיון מעניין לשבור שיא גינס של "ההתכנסות הגדולה ביותר של אנשים בלבוש דרדסים, תוך 24 שעות במקומות שונים". ברוח החג צפו בטריילר של הסרט "הדרדסים"

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 23/06/11 16:18:07

בשבת הקרובה, לכבוד יום הולדתו של פיו, (פייר קוליפורד), יוצר הדרדסים, חברת הסרטים סוני עורכת סדרת אירועים בינלאומיים, שתחנוך את יציאתו הרשמית של הסרט "הדרדסים" אל בתי הקולנוע ברחבי העולם.

אין תמונה מתגעגעים לגרגמל?

ביום הדרדס הבינלאומי, בעוד המשתתפים בכל רחבי העולם ייהנו מפעילויות רבות הקשורות לדרדסים, הדגש יושם על שבירת שיא גינס חדש, כשכל המוזמנים יתבקשו לבוא מחופשים לדרדסים. הרצון הוא להגיע למספר שיא של אנשים שיתחפשו בכל רחבי העולם לדמויות הכחולות במשך 24 שעות במדינות שונות. ההישג יירשם כאשר המספר יגיע ללפחות 2,510 דרדסים.

אין תמונה כחול שולט

בין המדינות המשתתפות: בלגיה, יוון, הולנד, אירלנד, מקסיקו, פנמה, פולניה, רוסיה, דרום אפריקה, ארה"ב ולונדון. בנוסף, מתוכננים אירועים נוספים סביב היצורים הכחולים ברחבי הגלובוס. המעניין ביותר, יתקיים בספרד, שם עיירה שלמה (חוזקאר, ליד מלאגה) נצבעה על כל בתיה ורחובותיה בצבע הרשמי של הדרדסים.

הסרט "הדרדסים" ייצא לבתי הקולנוע בארץ ב-4 באוגוסט בדיבוב לעברית ובתלת ממד. יש למה לחכות!

ג'וזקר כפר הדרדסים | צילום: האתר הרשמי

 

>>קראו עוד על העיירה בספרד שנצבעה כולה בכחול

 

 

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן