makoland

חם, פושר, קר, קפוא: מי בא לפסטיבל הקרח?

סדנאות להכנת ארטיקים, קוביות קרח מסבון, כדורי סנובול ענקיים, קולנוע פארק ומופע אמנותי של פיסול בגוש קרח. מחפשים פעילויות חינם לחופש? נסו את זו

מקולנד | פורסם 21/07/13 14:14:39
אין תמונה להיכנס לתוך השלג

סדנאות להכנת ארטיקים מחומרים טבעיים בלבד, קוביות קרח מסבון, כדורי סנובול ענקיים (snow ball), קולנוע פארק שיציג סרטים מעולם הקרח ומופע אמנותי של פיסול בגוש קרח ענק במשקל של טון. לרגל החופש הגדול ולצינון הקיץ, קניון עיר ימים בנתניה מציע שלל פעילויות חינמיות לכל המשפחה - מעולם הקרח.

במשקל כבד של טון ובגובה של 1.5 מטר יתקיים בקניון מופע אמנותי חדש וייחודי של פיסול בקרח. האמן-פסל יראה לכם כיצד יוצרים "יש מאין" באמצעות מגוון כלים ייחודיים כמו מפסלת-קרח ומסור חשמלי, ויפתיע ביצירת דמות מוכרת ואהובה מגוש הקרח, עם כל הפרטים הקטנים ביותר. מדובר במלאכת מחשבת ובעבודת כפיים לא פשוטה, היות ובניגוד לחומרי פיסול שונים, כמו חול או חימר, הקרח מהווה חומר גלם רגיש במיוחד אשר נמס בקלות ונשבר – ללא יכולת להדביקו או להחזיר את הגלגל אחורנית.

אין תמונה לפסל בקרח

אם אתם חובבי שלג שמחכים מדי חורף בציפייה לכמה פתיתים, תוכלו להיכנס לתוך כדור סנובול ענק אשר בתוכו יתעופפו נוצות לבנות המדמות את פתיתי השלג הקרירים. ואם זה לא מספיק - תוכלו גם להכין סנובול משלכם בסדנת היצירה.

סדנה נוספת שתתקיים בקניון תלמד אתכם להכין ארטיקים וקרחונים מחומרים טבעיים בשלל צבעים וטעמים בשיטה חדשנית חסכונית בזמן, שיטת ה"שוקפריז" שמאפשרת הכנה תוך 7 דקות בלבד, כמו גם סדנאות יצירה בהן יוכלו ההורים והילדים להכין קוביות קרח שקופות מסבון.

בימי ראשון, החל מהשעה 20:00 יוקרנו בפארק, תחת כיפת השמיים תוך ישיבה על מחצלות ופוטונים, שלל סרטים מדובבים מעולם הקרח על גבי מסך ענק בגודל של 60 מ"ר, וביניהם: מלכת השלג, תזיזו ת'רגליים, יצאת כריש ועוד.

מתכון קליל לארטיק

השפית קרן ענב, שהתמחתה בתחום באיטליה ותעביר הקיץ סדנאות ארטיקים לילדים בקניון עיר ימים, מציגה מתכון קליל ופשוט לארטיק יוגורט שזיף: ארטיק יוגורט שזיף (ניתן להחליף את השזיף בכמעט כל פרי אחר, לדוגמה: מנגו או תות, ואף לשלב בין הפירות בארטיק אחד).

אין תמונה או להכין ארטיק, מה רע?

מרכיבים:
רבע כוס סוכר
רבע כוס מים
1 כף סירופ תירס
400 גרם שזיף נקי מקליפה וגרעין,
8 כפות מיץ לימון
170 גרם יוגורט

אופן ההכנה: מחממים בסיר קטן את הסוכר, סירופ התירס והמים, עד שהכל נמס ואחיד, ומקררים. לאחר מכן,
טוחנים את השזיפים עם מיץ הלימון והסירופ שהתקרר, עד שמתקבלת תערובת חלקה. מעבירים לכלי ערבוב, מוסיפים את היוגורט ומערבבים. מעבירים את התערובת לתוך שבלונות לארטיקים (או כוסות פלסטיק) ומקפיאים לפחות 5 שעות. חשוב-מכניסים את מקל הארטיק רק לאחר שהארטיק כבר חצי קפוא, בכדי שהוא יחזיק.

כנסו לפייס שלנו ופרגנו בלייק

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: פסטיבל הקרח   סדנאות   מופע   קרח  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן