makoland

"מסודרים" - גרסת "צ'רלי נשך אותי"

משפחתו של צ'רלי הנושך והארי הננשך, שתמונותיהם מוקרנות בכל העולם, הכניסו 100 אלף ליש"ט בזכות עשרות מיליוני הגולשים שראו את הסרטון מאז שעלה. זהו ביס קטן לצ'רלי - והכנסה עצומה למשפחה

עמית ולדמן | חדשות | פורסם 14/11/11 14:11
צ'רלי והארי, מתוך הסרטון ביס קטן לצ'רלי - והכנסה עצומה למשפחה | צילום: יוטיוב

ההורים שצילמו את הסרטון שהפך ללהיט אינטרנטי ומטבע לשון של ממש, בו אחד מילדיהם מתלונן על אחיו הקטן צ'רלי שנשך אותו באצבע, יכולים עכשיו לשלוח את צ'רלי וגם את אחיו הננשך לחינוך פרטי, זאת לאחר שהסרטון הביתי שהעלו ליוטיוב הכניס יותר מ-100 אלף ליש"ט, כ-600 אלף שקלים.

הווארד דיוויס קאר בן ה-42 הוא אביהם של צ'רלי והארי, שהפכו למפורסמים בעקבות הסרטון "Charlie bit my finger". אין כמעט אדם ברחבי העולם המערבי שלא יודע מה הכוונה שאומרים "צ'רלי נשך אותי" או צ'רלי נשך אותי... שוב". במקור, הסרט צולם עבור הסנדק של השניים, אבל מאז ראו אותו כבר 386 מיליון אנשים ביוטיוב.

על כל 1,000 צפיות - ארבעה שקלים

בני המשפחה, שפתחו בינתיים אתר משלהם, טוענים שהם שומרים את ההכנסות מהסרטון בבנק לחינוך הילדים בעתיד. האב הווארד אמר, "אנחנו חוסכים כמעט הכל בבנק, בזבזנו חלק מהכסף על טירה קטנה בגינה". בריאיון לרשת "סקיי" הבריטית הוסיף: "עכשיו, בזכות יוטיוב והסרטון, אנחנו לא נדאג לחינוך פרטי עבור הילדים".

אתר יוטיוב משתף בהכנסות מפרסום בדפיו את המשתמשים שמעלים את הקבצים הפופולריים ביותר. החישוב המדויק חסוי, אך לפי ההערכות, על כל 1,000 צפיות הבעלים מקבלים כארבעה שקלים. בארצות הברית יש גולשים שהיוטיוב הפך למרכז הכנסותיהם. גם בבריטניה, על פי "סקיי", יש כמה גולשים שמרוויחים 6,000 ליש"ט בשנה מהעלאת סרטונים לאתר. 

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן