makoland

גליק גדול: הרגעים הכי גדולים של "Glee"

בין שלל הסדרות של השנה האחרונה מבצבצת לה "גלי" כממתק מוזיקלי קליל ולא מחייב. בואו לשמוע את כל הביצועים הכי טובים בסדרה

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 21/02/11 12:22:12

זה לא סוד שהעלילה ב-Glee תמיד הייתה החלק היותר חלש, בעוד שהמוזיקה סחפה את הצופים וגרמה לסדרה לשבור שיאי רייטינג. הבאנו לכם את רשימת הרגעים המוזיקליים הכי גדולים של הסדרה הכי מתוקה בטלוויזיה שלכם, אז תתחילו לשיר.

אין תמונה גם בריטני באה לפרגן

''Don't Stop Believin'' פרק 1

כאן הכל התחיל, הופעת הפתיחה של "כיוונים חדשים" בתיכון מק'ינזי. כשראינו את הצעירים של גלי על הבמה הבנו שלא מדובר ב'עוד סדרה' מערימת הטראש של אמריקה אלא במשהו שווה, ושאנחנו לגמרי רוצים עוד מהתוכנית הזו.

''Vogue'' פרק 15

מי היה מאמין שסו סילבסטר סוגדת למדונה? בפרוייקט הוידאו השאפתני הזה שהפיקו קורט ומרסדס, מאמנת המעודדות זורחת באור חדש לגמרי. מלבד כמה שינויים בליריקה ("וויל שוסטר, אני שונאת אותך") השחזור היה כמעט מושלם, הכי שאפו!

אין תמונה הגליקים עושים את "מופע האימים של רוקי"  “Time Warp” פרק 26

במחווה לאחד מסרטי הקאלט הכי גדולים של כל הזמנים, העלו ילדי 'כיוונים חדשים' לתחייה את "מופעה האימים של רוקי" משנות השבעים. עם התלבושות, הסגנון והשירה שהיו גורמים לכל הגרופים מ"קולנוע כוכב" למות מקנאה, הם עשו את אחד הפרקים הטובים והמרעישים בתולדות הסדרה.

"The Safety Dance" פרק 19

אהבנו את ארטי עוד כשהוא ביצע את "Dancing with myself" ונתן לו משמעות מחודשת, אבל הדרך בה הוא נתן לכל החלומות שלו להתגשם עם ריקוד מרבה משתתפים במרכז קניון הומה אדם לגמרי הפילה אותנו מהרגליים. לא יכלנו למחוק את החיוך מהפנים כשראינו איך כל האנשים בקניון מתחילים לזוז לצלילי להקת "Men Without Hats" האייטיזית, ואם היינו בקניון לגמרי היינו מצטרפים!

''Bad Romance'' פרק 20

ליידי גאגא מציבה רף די גבוה בכל מה שנמצא בין האומנותי למוזר, אך המפלצות הקטנות (כך היא קוראת למעריציה בהופעות) של 'כיוונים חדשים' בהחלט יכולות לגרום גאווה לליידי. הביצוע של קורט והבנות להמנון הגאגאי הכיל את כל הדרמה, הכוח והיצירתיות של המקור, יחד עם היכולות הווקליות והתחפושות המאולתרות של ילדי המועדון.

''Like a Virgin'' פרק 15

גם הפעם הצליחו בגלי לתת אינטרפרטציה מחודשת לאחת מהקלאסיקות המודרניות הכי גדולות העשורים האחרונים. שלושת הזוגות לרגע, וויל שוסטר ואמה (תהיו כבר ביחד!), פין וסנטנה (יפים אך חסרי תוכן) ורייצ'ל וג'סי (מה הקשר?!) מחדשים את "לייק א וירג'ין" בסטייל בלי ליפול אפילו לרגע למלכודת קיטשית.

"me "Me Against the Music פרק 24

בפרק הכי מדובר בהיסטוריה של גלי עשו בריטני (זאת של גלי) וסנטנה רימייק משובח ללהיט של בריטני (המקורית) ומדונה "מי אגינסט דה מיוזיק".

בריטני עשתה בריטני וסנטנה שיחקה אותה מדונה בכזה סטייל שלכמה רגעים היינו בטוחים שאנחנו צופים בקליפ מ-2003. ההצגה הייתה כל כך משכנעת עד שלרגע באמת הזינו את בריטני המקורית מפציעה לשניה בסוף הקליפ.

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: glee   גלי   מוזיקה  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן