makoland

בואו לראות את מתקני החלומות ששלחתם לנו

אתם ציירתם ושלחתם לנו את מתקני החלומות של הלונה הפארק. עכשיו הכוח בידיים שלכם: למי יש את הדגם הכי שווה ועל איזה מתקן אתם רוצים לעלות? בואו להצביע

מקולנד | פורסם 01/04/11 11:06
אין תמונה איזה מתקן אתם רוצים לבנות?

הלכתם פעם ללונה פארק וחלמתם לעצב מתקן שעשועים מגניב משלכם? אנחנו נתנו לכם הזדמנות לעשות בדיוק את זה. קיבצנו פה את הרעיונות והציורים שקיבלנו למתקנים הכי מגניבים, שווים ומטורפים. עכשיו הכוח בידיים שלכם: מי לדעתכם חשב על מתקן השעשועים שתמיד חלמתם לעלות עליו? איזה מתקן אתם הכי אוהבים? 

בואו להצביע, והזוכה יקבל 30 כרטיסים ללונה פארק (לא פחות!) ויוכל להזמין את מי שהוא רק רוצה (חברים, משפחה או את כל הכיתה) ליום כיף על המתקנים הכי שווים.

את ההצעות אנחנו נעביר ללונה פארק, ומי יודע, אולי אפילו יבנו את מתקן החלומות והזוכה יקבל תהילת עולם!

יו יו מטורף

אין תמונה מתקן היו יו של אלעד

אלעד שלח לנו את ההצעה למתקן שלו: המתקן בגובה 10 קומות,למעלה יש משהו דמוי יד ענקית שמחזיקה חוט כמו יויו. היויו עולה עד למעלה לאצבע, ברגע שהוא מגיע ליד שומעים ברמקולים " או או" ואז יש שיחרור של החוט למצב רפויי כמו צניחה חופשית. המתקן מיועד ל-4-5 אנשים.

 

הכריש: רכבת צוללת

אין תמונה רכבת צוללת של אדיר חזות

אדיר מסביר על מתקן החלומות שלו: רכבת הרים גדולה מתחת למים אשר בנויה כצוללת ונוסעת במסילות כמו כל רכבות ההרים, אך מתחת למים ובמים ישנו עולם שלם כמו המצפה התת ימי שכולל דגים אצות ויצורי ים מיוחדים.

 

המגדל הענק

אין תמונה המגדל הענק של עדן לוגסי

ההצעה של עדן: המגדל גבוה ומחוברים אליו שני גלגלים גדולים,בכל גלגל 8 כיסאות וכל כיסא עם 2 מושבים. הכוונה שבזמן שהגלגלים מסתובבים כמו הגלגל הענק, החלק של שני הגלגלים ביחד עולה לסוף המגדל וחוזר למטה, וככה שוב עולה ויורד.

 

Crazy Fish

אין תמונה המתקן של שחף: Crazy Fish

שחף שלח לנו את המתקן שלו. ההסבר: הוא מתחיל בלופים אחרי זה עובר למתקן שנשארים הפוכים בו כמה שניות ושוב חוזרים ושוב נהפכים בצורה ישרה ולא בלופים ואז הוא עולה לאט לאט גבוה כמו האנקונדה, ואחר כך לאט לאט נוסעים בתוך המים ושומעים הסברים ברמקולים על כל מיני יצורים חיים שנמצאים בתוך המים.

 

מסע לכוכב צדק

אין תמונה המתקן של יניב: מסע לכוכב צדק

יניב מסביר על המתקן שלו: מתקן כוכב הצדק יעמוד על עמוד גבוה. לפני המסע בכוכב יוקרן סרט על כוכב הצדק/ג'ופיטר. הקרונות יהיו על המסילות סביב הכוכב, בכוכב יש חורים שבפנים גם יש מסילות שלתוכם יפלו הקרונות כמו ברכבת הרים. הקרונות יהיו בצורת כוכב צדק. במהלך המסע הנוסעים יצולמו ויקבלו מזכרת מהמסע לג'ופיטר.

 

מי חשב על המתקן הכי מגניב? בואו להצביע:

בואו להצביע למתקן החלומות

 

תקנון המבצע

העמוד הרשמי של הלונה פארק

עמוד הפייסבוק של הלונה פארק

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן