בשר סוס בענקית הריהוט  "איקאה" (צילום: AP)
לא לוקחים סיכון; איקאה | צילום: AP
הודעת ריקול מטעם IKEA ישראל: לקוחות שרכשו מיטות ילדים מהסדרות KRITTER ו-SNIGLAR נקראים ליצור קשר עם שירות הלקוחות על מנת לקבל ערכה לתיקון המיטה.

הקריאה מתייחסת למיטות שיוצרו בין התאריכים מרץ 2011 ועד מאי 2013 – חותמת תאריך היצור מופיעה על גבי התווית המחוברת לראש המיטה או לחלקה התחתון של המיטה. לקוחות שברשותם דגמים אלה נקראים לפנות לשירות הלקוחות באמצעות המענה הטלפוני, או בדלפקי שירות הלקוחות בחנויות בראשל"צ ובנתניה על מנת לקבל ערכת תיקון ללא תשלום.

הערכה כוללת מוט מתכת מלא בקוטר 10 מ"מ, התאמות לחיבור המוט למעקה הבטיחות ולצד המיטה, שני מפתחות אלן (מפתח משושה) והוראות תיקון שלפי החברה הנן פשוטות לביצוע עצמאי. באיקאה מדגישים כי במידה ותאריך הייצור אינו בטווח שצוין מעלה, אין צורך בתיקון.

הקריאה באה בעקבות שבעה דיווחים שקיבלה איקאה מרחבי העולם, על מקרים בהם נשבר מוט המתכת המחבר בין מעקה הבטיחות למסגרת המיטה. המוט השבור עלול לחשוף קצות מתכת חדים, המהווים סכנת פגיעה.

בחברה מדגישים כי לא התקבל אף דיווח על פציעה מכל סוג שהיא כתוצאה משבירת מוט המתכת.

המוקד הטלפוני של איקאה: 35832*

מיטה של איקאה (צילום: מתוך האתר של איקאה)
החשש שמוט המתכת למעקה יישבר. דגם SNIGLAR | צילום: מתוך האתר של איקאה

מיטה חיות של איקאה (צילום: מתוך האתר של איקאה)
רלוונטי למיטות שיוצרו בין מרץ 2011 ועד מאי , KRITTER דגם 2013 | צילום: מתוך האתר של איקאה

מה מחכה לנו באיקאה בשנת 2014? הצצה ראשונה לקטלוג החדש