mako
פרסומת

מריחים את זה? קים וקורטני נכנסות לתחום חדש

נשות אימפריית הריאליטי לא מפסיקות להרחיב את העסקים ועכשיו הן נכנסות לתחום הריחות לבית. אז מי מציעה את האופציה הזולה יותר?

מערכת עיצוב הבית
living
פורסם:
קים קרדשיאן וקורטני קרדשיאן
צילום: JStone / Shutterstock.com
הקישור הועתק

נשות משפחת קרדשיאן נכנסו חזק לתחום הריחות לבית. כמו תמיד, הראשונה הייתה קים, שעדכנה באמצע החודש על מוצר חדש שיתווסף לליין הבישום שלה. "אני שמחה לבשר על הנר החדש של KKW Fragrance בהשראת אחד הניחוחות האהובים עליי, קריסטל גרדניה", היא כתבה באינסטגרם. הנר יימכר מ-27 בחודש ב-25 דולר (כ-87 שקל).

הנר אמור לבעור 55-45 שעות, ולדברי האתר קריסטל גרדניה הוא "ניחוח חושני, עשיר ונשי" עם "תו עליון של חבצלות מים" וכן עץ ומושק. הנר הלבן עשוי משעווה צמחית ומגיע בפמוט זכוכית.

עוד בערוץ עיצוב הבית:

עכשיו מצטרפת לתחום גם קורטני, שתמכור באתר החדש שלה Poosh דיפיוזר (מפיץ ריח) ב-100 דולר (350 שקל). הדיפיוזר מעוצב כמו כדור אבן ומגיע בצבע אפור או לבן. הוא כולל תערובת שמנים אתריים שקורטני יצרה – תערובת של שמני ורדים, לוונדר ואשכולית. לדברי האתר, מלבד ריח הדיפיוזר מפיץ יונים שליליים שתורמים להרגשה טובה (ואנחנו לא לגמרי מבינים מה זה אומר). הדיפיוזר יימכר באתר מ-30 בחודש.

פרסומת

האחות הבכורה של אימפריית הריאליטי השיקה את אתר הלייף סטייל Poosh לפני כמה חודשים, אולי כתגובה לטענות של אחיותיה שהיא לא משקיעה מספיק בקריירה שלה. לקורטני יש אמנם בית מהמם, אבל עד כה לא התרשמנו מהעצות שהיא נותנת באתר.

פרסומת