נחטף כמו לחמניות: המוצר שהפך לשיחת היום בארה"ב
הוא הצליח לגייס כמעט מיליון דולר ברשת בתוך זמן קצר וזכה גם להשקעה ממנכ"ל אפל טים קוק. הכירו את מוצר המקלחת החדש שהפך בן לילה ללהיט ענק בארה"ב

אפשר לומר שהכסף זורם כמו מים, לפחות בכל הקשור לסטארט-אפ Nebia שמפתח ראשי מקלחת. נכון להיום הצליח הקמפיין בקיקסטארטר של החברה לגיוס הניב למעלה מ-923 אלף דולר, והיעד היה צנוע הרבה יותר: 100 אלף דולר בלבד. ויש עוד חודש לגיוס.
סביר להניח כי חלק מההצלחה תלויה בכך שהסטארט-אפ הצליח להכניס למקלחת כמה אנשים די מוכרים, כמו מנכ"ל אפל טים קוק לדוגמה, שחווה על בשרו את ראש המקלחת של נביה, שלפחות על-פי טענת המפתחים חוסך כ-70 אחוז מצריכת המים, באמצעות פטנט מיוחד שגורם לטיפות המים להפוך לקטנות יותר ולכסות שטח פנים רחב יותר. כך יוצא שבזמן שמקלחת ממוצעת צורכת כ-75 ליטר של מים - המוצר של נביה צורך רק 23 ליטר מים.
>> הכתבה פורסמה בגלובס
עוד באתר לעיצוב הבית: