"סיור לאוזניים": הגרסה המוקלטת של קטלוג איקאה
הצטערתם כשרשת עיצוב הבית הענקית הודיעה שהיא לא תפרסם יותר את הקטלוג הפופולרי? עכשיו אתם יכולים להאזין לגרסה המוקלטת של הקטלוג האחרון, עם יותר מאלף תיאורי מוצרים ואפילו התייחסויות לגרסה הטבעונית של כדורי הבשר . 3 שעות ו-40 דקות למכורים בלבד

מי לא מצא את עצמו מדפדף בקטלוג איקאה מדי פעם? בין אם אתם חובבי עיצוב או סתם מרגישים שהגיע הזמן לשדרג את הבית עם "פתרונות אחסון" או כלים חדשים, כנראה שהעברתם כמה שעות בעלעול בחוברת העבה. אבל עכשיו החברה יצרה פורמט חדש: קטלוג מוקלט – משדר שאורכו כ-3 שעות ו-40 דקות ובו תיאור מפורט של כל אחד מדפי הקטלוג שפורסם בספטמבר 2020.
עוד בערוץ עיצוב הבית:
קטלוג איקאה הוא אחד הפרסומים הנפוצים בעולם: בשנת 2018 הודפס הקטלוג ב-250 מיליון עותקים – פי שניים וחצי מכמות ספרי התנ"ך המודפסת בעולם בכל שנה. למרות זאת הודיעה החברה בדצמבר האחרון שהקטלוג שהופץ בספטמבר יהיה הקטלוג האחרון שיפורסם, הן בגרסה מודפסת והן בגרסה האלקטרונית. עכשיו מפיצה החברה את הגרסה המוקלטת של אותו קטלוג.

"כדי ליצור את גרסת האודיו הראשונה של הקטלוג האיקוני של איקאה נדרשו 286 עמוד קטלוג שהפכו ל-64 עמודי טקסט עם יותר מאלף תיאורי מוצרים, 69 הבהרות משפטיות ויותר משבעה אזכורים לגרסה הטבעונית של כדורי הבשר, שהוקלטו במשך 135 שעות", אמרה דלה מתיו מחברת Ogilvy New York, שהייתה אחראית על הפרויקט.
באיקאה מתארים את הקטלוג המוקלט כ"סיור לאוזניים", ובתחילת ההקלטה אומרת הקריינית: "אנחנו יודעים שבטח כבר האזנתם לכל פודקאסט או ספר אודיו אפשרי ולכל מה שמופיע ברשימת ההאזנה 'המומלצים של 2020', אז אולי תיהנו להאזין למשהו חדש ומרגיע בזמן שכולנו מחכים שהחיים הנורמליים יחזרו להיות... נורמליים".
בהמשך הקריינית עוברת עמוד אחר עומד ומתארת (באנגלית) את המופיע בו: "בעמוד השער אנחנו רואים חדר שינה מואר ובהיר עם קירות אפורים המקיפים מיטת SONGESAND קווין סייז שמחירה 179 דולר ועליה כיסוי, שמיכה ומצעים בגוני אדמה. ליד כרית נוחה יש חץ עם הכיתוב 'אתם מחזיקים את המדריך החדש שלנו לחיי יומיום טובים יותר בבית'".